کد خبر: ۲۱۵۸

بانوان مقوم بنیان‌های فرهنگی تربیتی جامعه هستند

معاون فرهنگی تبلیغات اسلامی استان مرکزی گفت: بانوان به عنوان کانون عاطفه و احساسات در خانواده می‌توانند مقوم بنیان‌های فرهنگی تربیتی جامعه باشند.
۰۵ ارديبهشت ۱۴۰۱ - ۱۵:۰۴

 

بانوان مقوم بنیان‌های فرهنگی تربیتی جامعه هستند

حجت‌الاسلام امیر طاهری صبح امروز در نشست «نهضت پیشرفت بانوان» در شهرستان کمیجان گفت: فضای صمیمی بستر مناسبی برای نشر فرهنگ ایجاد می‌کند و بانوان به عنوان کانون عاطفه و احساسات در خانواده می‌توانند موتور پیشران فرهنگ و مقوم بنیان‌های فرهنگی تربیتی جامعه باشند.

وی ادامه داد: ستاد استان یک نهاد کاملا مردمی است و از ظرفیت بانوان تشکیل شده است و اداره کل تبلیغات اسلامی توجه جدی به برنامه‌های حوزه بانوان دارد و برای اعتلای جامعه و پر رنگ کردن نقش بانوان در جامعه از در حال تلاش است.

مسئول ستاد نهضت پیشرفت بانوان در اداره کل تبلیغات اسلامی استان مرکزی نیز در جمع بانوان فعال اجتماعی و فرهنگی شهرستان کمیجان گفت: ستاد کاملا یک نهاد مردمی است و از ظرفیت خود بانوان تشکیل شده و بانوان در جمهوری اسلامی ایران دایه‌دار انقلاب اسلامی هستند و نقش پر رنگی در تمام صحنه‌های انقلاب داشته‌اند.

عباسی افزود: بانوان در جامعه می‌توانند اثرات زیادی را در حوزه‌های مختلف ‌داشته باشند و کار شبکه‌سازی فرهنگی از جمله طرح رفیقانه و حرف‌آورد ویژه دختران نوجوان و جوان بین بانوان یکی از اقدامات نهضت پیشرفت بانوان است.

مسوول نهضت پیشرفت بانوان استان مرکزی در ادامه با بیان اینکه ظرفیت‌های حوزه بانوان در استان مرکزی کم نیست، عنوان کرد: باید از این ظرفیت‌های بالقوه برای تأثیرگذاری فعال استفاده شود زیرا حضور زن در جامعه برخاسته از پایگاه خانواده است و اثرگذاری این قشر هم بر کسی پوشیده نیست.

وی گفت: فلسفه جهاد تبیین این است که دشمن شبانه روز در تمام عرصه‌ها در تلاش است وبا محاصره تبلیغاتی ضددین، فرهنگ و انقلاب به دنبال ضربه زدن به کانون خانواده‌ها است که ما باید اقدامات بسیار مهم و جهادگونه‌ای در حوزه جهاد تبیین داشته باشیم.

 

ارسال نظر
پربازدیدترین مطالب
آخرین اخبار
پرطرفدار