کد خبر: ۲۱۷۲
مدیر اداره تبلیغات اسلامی ملایر خبر داد

برگزاری مراسم اعتکاف در ملایر

حجت الاسلام نجفی گفت: مراسم اعتکاف برادران و خواهران ملایری در ماه مبارک رمضان برگزار می شود.
۰۵ ارديبهشت ۱۴۰۱ - ۱۵:۰۲

 

برگزاری مراسم اعتکاف در ملایر

«حجت الاسلام روح الله نجفی»  ملایر  گفت: همزمان با ماه مباک رمضان برنامه های مختلفی در سطح شهرستان ملایر با محوریت اداره تبلیغات اسلامی ملایر در  حال برگزاری است.
 
مدیر اداره تبلیغات اسلامی ملایر برگزاری  ۷۰  محفل جزء خوانی و ترتیل خوانی.برگزاری ۱۵ کرسی تلاوت قرآن کریم به صورت ویژه در مساجد و روستاها، برگزاری ۳ محفل انس با قرآن دانش آموزی با همکاری آموزش و پرورش ،  فعالیت 60  مربی قرآنی در ایام ماه مبارک رمضان به آموزش روخوانی، تجوید و ترتیل قرآن و فعالیت 120 روحانی و مناجات خوانی با حضور مداحان برجسته شهرستان  در مساجد را از جمله برنامه های ماه رمضان  در ملایر دانست.
 
مدیر اداره تبلیغات اسلامی ملایر برنامه ریزی برای برگزاری جشن های نیمه  ماه مباک رمضان همزمان با میلاد امام  حسن مجتبی(ع) و برگزاری مراسم پر فیض احیا شب های قدر در اماکن مذهبی و فضای باز پارک ها و اماکن تفریحی و مراسم عزاداری مزمان با سالروز شهادت حضرت علی(ع) را نیز از برنامه های این اداره در ایام ماه مضان برشمرد.
وی همچنین از برگزاری مراسم پر فیض اعتکاف در شهرستان ملایر همزمان با ماه مبارک رمضان خبر داد و تصریح کرد:  این مراسم نیز در شهر ملایر ویژه خواهران و برادران برگزار می‌شود.
 وی از برگزاری مراسم اعتکاف برادران شب های ۱۹، ۲۰ و ۲۱ ماه رمضان در مسجد حاج قاسم خبر داد و تصریح کرد:  برادران علاقمند می توانند از 26 فروردین ماه با مراجعه به اداره تبلیغات اسلامی ملایر در این مراسم معنوی ثبت نام کنند.
حجت الاسلام نجفی  اضافه کرد: مراسم معنوی اعتکاف ویژه خواهران نیز در شب های ۲۴، ۲۵ و ۲۶ ماه رمضان  در مسجد جامع  برگزار می شود و علاقمندان به شرکت در این مراسم معنوی می‌توانند از 26 فروردین  الی 31 فزوذدین ماه به  اداره تبلیغات اسلامی ملایر و یا حوزه علمیه خواهران حضرت زینب مراجعه کنند.
 مدیر اداره تبلیغات اسلامی ملایر همچنین از برگزاری پویش« یک آیه یک سخن» در ملایر خبر داد و افزود  این پویش با هدف ترویج فرهنگ قرانی در بین احاد مختلف جامعه برگزار میشود که علاقه مندان می توانند یک آیه از آیات نورانی  قرآن  را تلاوت کرده و آن را حداکثر در سه  دقیقه به صورت کلیپ تفسیر و توضیح بدهند.
 
حجت‌الاسلام نجفی گفت : این مسابقه مختص نوجوانان است و نوجوانان علاقمند می‌توانند  تلاوتهای  خود را  تا  25 ماه رمضان در  پیام رسان ایتا به شماره 09184979372 ارسال کنند که در پایان  نیز بعد از انتخاب آثار  برتر جوایزی به برگزیدگان  این پویش اهدا می‌شود.

ارسال نظر
پربازدیدترین مطالب
آخرین اخبار
پرطرفدار