کد خبر: ۲۲۱۸
معاون فرهنگی تبلیغات اسلامی شهرستان زنجان خبر داد:

برپایی دوره‌های آموزشی ویژه ائمه جماعت و مادحین شهر زنجان

به گفته کیانفر، در نیمه دوم ماه مبارک رمضان دوره‌های آموزشی سه روزه ویژه ائمه جماعات و مادحین شهر زنجان با حضور اساتید قم برپا خواهد شد.
۲۹ فروردين ۱۴۰۱ - ۱۵:۰۴

 

برپایی دوره های آموزشی ویژه ائمه جماعت و مادحین شهر زنجان

معاون فرهنگی اداره تبلیغات اسلامی زنجان با تشریح برنامه های ماه مبارک رمضان در مساجد و تکایای شهر زنجان اظهار کرد: بیشترین بخش فعالیت های ما در این ماه مبارک برنامه اعزام مبلغ می باشد که در سطح شهر زنجان و روستاهای آن، بیش از 100 مبلغ اعزام شده و مبنای این اعزام ها، با درخواست اهالی هر منطقه انجام می شود.
 
اصغر کیانفر ادامه داد: یکی دیگر از این برنامه ها استقرار چهار نفر از اساتید و مبلغین قم و اعزام آن ها به مساجد، هیئات، اتحادیه انجمن های اسلامی دانش آموزی،  مدارس دخترانه و پسرانه و اعزام به حوزه علمیه خواهران، نهاد کتابخانه ها و مهدکودک ها بود که با استقبال پر شور مدعوین برگزار شد.
 
وی ادامه داد: پیش از آغاز ماه مبارک رمضان نیز پیگیری های لازم برای اجرای آیین غباروبی مساجد با ارسال اطلاعیه به مساجد و حضور در فضای معنوی برخی از مساجد  دنبال شد و در سطح شهر زنجان 140 مسجد با همکاری مردم غبارروبی شدند.
 
معاون فرهنگی اداره تبلیغات اسلامی شهرستان زنجان در ادامه افزود: برگزاری دوره های تخصصی ویژه اقشار گوناگون جامعه نیز از جمله برنامه های این معاونت در ماه مبارک رمضان است که دوره شیوه های آموزش مفاهیم دینی به کودکان و روش های ارتباط مؤثر با کودکان (ویژه مربیان مهدکودک) با حضور 40 نفر از مربیان و مدیران مهدکودک های ناحیه یک شهر زنجان برگزار شد.
 
این مسئول خاطرنشان کرد: همچنین دوره مهارت های کار تشکیلاتی برای ارتقای توانمندی مبلغات و فعالین فرهنگی خواهر در محل اداره کل تبلیغات اسلامی زنجان با حضور اساتید قم برگزار شد؛ و در نیمه دوم ماه مبارک رمضان نیز دوره های سه روزه ای  ویژه ائمه جماعات و مادحین شهر زنجان با حضور اساتید قم برپا خواهد شد.
 
کیانفر از صدور 60 گواهینامه قرآنی خبر داد که به امید خدا ما به این حد اکتفا نخواهیم کرد و برای ارتقای سطح قرآنی این عزیزان دوره های دیگری را نیز برگزار خواهیم کرد.

ارسال نظر
پربازدیدترین مطالب
آخرین اخبار
پرطرفدار