رئیس اداره تبلیغات اسلامی مهاباد:

رژیم صهیونیستی عامل نفاق و تفرقه در منطقه است

حجت الاسلام آقامحمدی گفت: رژیم جعلی صهیونیستی، عامل نفاق و اختلاف در منطقه است و این مسئله مسلمین را از رسیدن به آرمان امت اسلامی باز داشته است.
۳۰ فروردين ۱۴۰۱ - ۱۴:۳۵

به گزارش روابط عمومی اداره کل تبلیغات اسلامی آذربایجان غربی، حجت الاسلام یاسر آقامحمدی، عصر دوشنبه در مراسم افطاری «وحدت و مقاومت» که در سالن معلم شهرستان مهاباد برگزار شد، با بیان این که وحدت بین علمای اسلام  در شهرستان مهاباد زبانزد خاص و عام است، گفت: رژیم جعلی صهیونیستی عامل نفاق و اختلاف در منطقه است و این مسئله، مسلمین را از رسیدن به آرمان امت اسلامی باز داشته  و بیداری و هوشیاری بیش از گذشته علمای دین، قلدری رژیم صهیونیستی را در منطقه پایان خواهد داد.
وی ادامه داد: باید حقایق را بیان کنیم و اجازه سیاه نمایی به دشمن ندهیم ، متاسفانه  دشمن تلاش می‌کند  دستاورد‌های انقلاب را که با خون دل به دست آورده ایم سیاه جلوه دهد و در مباحث بین المللی هم باید مسئله تبیین مورد توجه جدی قرار گیرد.
رئیس اداره تبلیغات اسلامی مهاباد افزود: قرآن کریم، پرچمدار تبیین است و باید آنچه را که از قرآن قرائت می‌کنیم به میدان عمل بیاوریم وگرنه روز قیامت این کتاب الهی از ما شکایت خواهد کرد و ما علمای اسلام باید پرچمدار تبیین در بلاد اسلامی باشیم و سیره علما نشان داده است که هیچ وقت زیر بار ظلم و ستم نمی‌روند.
وی تصریح کرد: مردم با تبعیت از امام امت با دستان خالی در برابر ژاندارم منطقه ایستادند و انقلاب اسلامی را به پیروزی رساندند و دوری ما از اندیشه و مبانی امامین انقلاب موجب تسلط کفار و مستکبرین می‌شود و تیزبینی و ذکاوت رهبر انقلاب در بزنگاه‌ها و استفاده از مفاهیمی همچون جهاد تبیین در برابر جنگ تمام عیار دشمن ، موجب پیروزی‌های بیشتر انقلاب شده است.
حجت الاسلام آقامحمدی بیان داشت: برای ورود به عرصه تبیین باید خود را مسلح به نیاز‌های جامعه بکنیم و امروز دشمن با استفاده از فضای مجازی لجن پراکنی می‌کند و ما باید در این عرصه نیز مسلح باشیم و لازم است به زبانی که جوان مورد هجمه قرار گرفته آشنا باشیم.
وی در پایان گفت: انقلاب اسلامی با وجود دشمنی‌ها و کینه‌های استعمار با رهبری امام خامنه‌ای به این جا رسیده است وگرنه الان مثل برخی کشور‌های اسلامی زیر چکمه‌های استعمار له شده بود.
در ادامه این جلسه ماموستا منصور رحمانی تپه با بیان این که وحدت و همدلی سفارش مهم خداوند در قرآن کریم است، تصریح کرد: قرآن و احادیث محور وحدت مسلمین است و اگر بدانیم در این همدلی چه نعمت‌هایی نهفته است تمام تلاش ما برای به دست آوردن وحدت حقیقی خواهد بود.
وی با بیان این که اگر ما وحدت داشته باشیم دشمن نمی‌تواند به راحتی در فضای مجازی جولان دهد، افزود: باید محور اتحاد، دین خداوند باشد چرا که همه ما در جهت تعالی دین اسلام تلاش می‌کنیم و باید رنگ‌ها و زبان‌ها را کنار گذاشته ، با محوریت دین به وحدت برسیم  و همدلی، عامل برادری است.
استاد حوزه علمیه اهل سنت آذربایجان غربی گفت: فلسطین قبله اول مسلمین، محل نزول وحی بر انبیای الهی و مکان معراج نبی مکرم اسلام است و یکی از مسائلی که امت اسلامی روی آن وحدت دارند، فلسطین می‌باشد و ملت این کشور با سنگ از خود دفاع می‌کنند و همه مسلمانان موظف هستند که به آن‌ها کمک کنند.
وی تصریح کرد: حضور در راهپیمایی روز قدس یکی از نماد‌های وحدت است و جای بسی تاسف است که برخی کشور‌های اسلامی و عربی روابط خود را با رژیم صهیونستی عادی سازی می‌کنند و آن‌ها را دوست خود می‌دانند.
ماموستا رحمانی به اهانت به قرآن کریم در سوئیس اشاره کرد و گفت: باید این مسئله تبیین شود که اروپایی‌ها و غربی‌ها دشمنی دیرینه‌ای با اسلام دارند و آن را در مواقع مختلفی بروز داده اند و باید با برادری و اخوت به تعالی امت اسلامی کمک کنیم.
همچنین ماموستا خسرو شافعی فر نیز در این جلسه با بیان این که خداوند متعال با بعثت نبی مکرم اسلام بر همه انسان‌ها منت گذاشت، گفت: هم اندیشی و نشست مشترک علمای دین برای این است که چاره اندیشی شود تا امت اسلام از مسیری که نبی مکرم اسلام با الهام از خداوند به مردم ترسیم کرده، منحرف نشود.
وی با تصریح بر این که علما به عنوان جانشینان نبی مکرم اسلام، باید احیاء کننده فکر، اندیشه و سبک‌های رفتاری پیامبر اعظم باشند، افزود: برادری و همدلی رمز موفقیت امت اسلامی است و امروز ما پرچمدار این نبرد هستیم، قرآن کریم امت اسلامی را بهترین مردم روی زمین معرفی می‌کند به شرطی که به امر به معروف و نهی از منکر عمل کنند.

 

ارسال نظر
پربازدیدترین مطالب
آخرین اخبار
پرطرفدار