کد خبر: ۲۳۱
قائم مقام تبلیغات اسلامی کشور مطرح کرد؛

زنان مسلمان الگوی پیشرفت کشور هستند

قائم مقام سازمان تبلیغات اسلامی کشور گفت: زنان مسلمان می‌توانند الگوی خوبی برای پیشرفت کشور باشند.
۱۰ آبان ۱۴۰۰ - ۰۹:۵۵

به گزارش روابط عمومي سازمان تبليغات اسلامي، حجت الاسلام روح الله حریزاوی پنجشنبه در ستاد پیشرفت بانوان در همدان با بیان اینکه در میان مسائل فرهنگی باید به علت العلل و ریشه‌ها دقت کنیم اظهار کرد: فهرست آسیب‌های اجتماعی که مسئولین، جامعه شناسان و کارشناسان ارائه می‌دهند همه واقعی و درست است.

وی ادامه داد: این مسائل بسیار آزار دهنده است مانند مسئله معیشت، بیکاری، عدم خلق شغل و ثروت، ناسازگاری‌ها، پرخاشگری‌ها که خود پایه‌ای از مسئله هویت محسوب می‌شود.

حریزاوی با بیان اینکه الگوی زن مهاجر و مجاهد را باید ترسیم کنیم و استان همدان از چنین زنانی برخوردار است، افزود: زنان مسلمان می‌توانند الگوی خوبی برای کشور باشند، انقلاب اسلامی الگوی سومی از زن رابه دنیا معرفی کرده است.

قائم مقام سازمان تبلیغات اسلامی کشور ادامه داد: باید پرسید که الگوی زن فریبنده و زن زیبا رو که شاه معرفی و اینگونه زنان را موفق معرفی کرد آیا این الگوی هویتی زن است؟

وی تاکید کرد: اولین دینی که مالکیت زن را ثابت کرده دین اسلام است که می‌گوید زن‌های عفیف و عاقل باید در جامعه حضور داشته باشند و اعتقادات خود را بیان کنند.

قائم مقام سازمان تبلیغات اسلامی کشور گفت: ولایت به معنای پیوستگی، بهره مندی طرفین، رابطه بینابین از دو طرف است که موجب رشد جامعه خواهد شد.

ارسال نظر
پربازدیدترین مطالب
آخرین اخبار
پرطرفدار