کد خبر: ۲۳۱۷

بیش از ۷۰۰ مراسم لیالی قدر در کاشان برپا می‌شود

رئیس اداره تبلیغات اسلامی شهرستان کاشان با بیان اینکه بیش از ۷۰۰ مراسم لیالی قدر در کاشان برپا می‌شود، گفت: مراسم‌ها با ظرفیت حداکثر ۷۰ درصد برپا می‌شود.
۳۱ فروردين ۱۴۰۱ - ۱۱:۲۵

حجت‌الاسلام مهدی بصیرتی در گفتگو با خبرنگار تسنیم در کاشان، ضمن اشاره به آغاز مراسم شب‌های قدر از امشب در شهرستان کاشان اظهار داشت: بالغ بر ۷۰۰ مراسم لیالی قدر از امشب در سطح شهرستان کاشان برپا می‌شود.

وی با بیان اینکه این مراسم‌ها در مساجد، حسینیه‌ها، بقاع متبرکه و حتی منازل برگزار می‌شود، افزود: خیل عظیمی از مردم دارالمومنین کاشان در مراسم لیالی قدر شرکت می‌کنند و از فیوضات این شب‌های عظیم بهره‌مند می‌شوند.

رئیس اداره تبلیغات اسلامی شهرستان کاشان ضمن اشاره به وضعیت زرد کرونایی ابراز داشت: بر اساس مصوبه ستاد ملی مبارزه با کرونا و با توجه به وضعیت زرد کرونایی شهرستان کاشان استفاده از حداکثر ظرفیت ۷۰ درصدی اماکن برگزارکننده مراسم لیالی قدر به هیئات مذهبی ابلاغ شده است.

وی با بیان اینکه هیئات مذهبی کاشان نیز تمام تلاش خود را در راستای اجرای مصوبات ستاد ملی مبارزه با کرونا به کار می‌گیرند، گفت: در طول شیوع ویروس کرونا اجرای مصوبات ستاد ملی مبارزه با کرونا توسط هیئات مذهبی کاشان به اثبات رسیده است و امیدواریم عموم مردم از معنویت این شب‌ها استفاده کامل را ببرند.

 

بیش از ۷۰۰ مراسم لیالی قدر در کاشان برپا می‌شود

ارسال نظر
پربازدیدترین مطالب
آخرین اخبار
پرطرفدار