کد خبر: ۲۳۵۴

رویداد راه‌اندازی مراکز نهضت ملی جلسات خانگی قرآن در اهواز برگزار شد

رویداد راه اندازی و اعطای مجوز به مراکز نهضت ملی جلسات خانگی نورالثقلین روز گذشته ۳۰ فروردین به صورت به صورت ویدئو کنفرانس در خوزستان همزمان با سراسر کشور برگزار شد.
۳۱ فروردين ۱۴۰۱ - ۱۷:۱۸

به گزارش نهضت: رویداد راه اندازی و اعطای مجوز به مراکز نهضت ملی جلسات خانگی نورالثقلین روز گذشته ۳۰ فروردین به صورت به صورت ویدئو کنفرانس در خوزستان همزمان با سراسر کشور برگزار شد.
در این جلسه، مجوز راه‌اندازی جلسات قرآن به مراکز متقاضی اجرای طرح نور الثقلین تقدیم شد.  
در این جلسه که در دارالقرآن الکریم سازمان تبلیغات اسلامی برگزار شد،  حجت‌الاسلام عباس‌علی رستمی‌نیا، سرپرست اداره امور قرآن و عترت خوزستان، اعضای شورای راهبری نورالثقلین استان و جمعی از مسئولان مراکز قرآنی طرح ملی نورالثقلین مجالس خانگی قرآن کریم حضور داشتند.
گفتنی است، نهضت تربیت قرآنی نورالثقلین، یک نهضت مردمی است. این فعالیت از مدت‌ها پیش در سطح کشور آغاز شده و پس از مقدماتی، چون برگزاری دوره آموزشی و توجیهی برای مربیان آغاز شده است.  
برای توسعه جلسات خانگی قرآن، حلقه‌های میانی از مؤسسات، خانه‌های قرآنی، مساجد، حلقه‌های صالحین، حوزه‌های علمیه خواهران و برادران، تعریف شده است. این مجموعه‌ها هر کدام به عنوان یک مرکز در نظر گرفته شده‌اند که آمادگی خود را برای راه‌اندازی یک یا چند جلسه قرآنی در محله اعلام کرده‌اند.  

ارسال نظر
پربازدیدترین مطالب
آخرین اخبار
پرطرفدار