مدیر کل تبلیغات اسلامی سیستان و بلوچستان:

پویش «#به_امید_خدا" در سیستان و بلوچستان در حال اجرا است

مدیرکل تبلیغات اسلامی سیستان و بلوچستان، گفت: پویش« #به_امید_خدا« از ابتدای ماه مبارک رمضان در اين استان در حال اجرا است.
۰۵ ارديبهشت ۱۴۰۱ - ۱۳:۴۲

به گزارش روابط عمومی تبلیغات اسلامی سیستان و بلوچستان، حجت الاسلام والمسلمین منصور باقربیک تبریزی مدیرکل تبلیغات اسلامی سیستان و بلوچستان در گفت و گو با خبرنگار روابط عمومي اين اداره كل اظهار كرد: در طی ماه مبارک رمضان اجرای پویش ملی، "#به_امید_خدا" توسط سازمان تبلیغات اسلامی در دستور کار قرار گرفت و در تمام شهرستان‌هاي سیستان و بلوچستان نیز همانند سایر استانهای کشور در حال اجرا است.

وی ادامه داد: این پویش در استان، با مشارکت و همکاری اداره کل تبلیغات اسلامی و صدا و سیمای مرکز استان و سایر دستگاه‌ها و نهادها، برای افزایش روحیه امید با نگاه به آیات قرآن کریم در حال اجرا است.

منصور باقربیک تبریزی اذعان داشت: علاقه‌مندان برای شرکت درپویش ملی "#به_امید_خدا" می‌توانند برنامه یا کاری که با امید به خدا قصد دارند در سال جدید انجام دهند رابه صورت پیامک به شماره ۳۰۰۰۲۱۳ ارسال کنند.

وی خاطرنشان کرد: اجرای این پویش تا پایان ماه مبارک رمضان ادامه داشته و به قید قرعه به ۳۰ تن از شرکت کنندگان هدایای یک میلیون تومانی اهدا می‌شود.

ارسال نظر
پربازدیدترین مطالب
آخرین اخبار
پرطرفدار