بیانیه اداره کل تبلیغات اسلامی سیستان وبلوچستان در پی شهادت محمود آبسالان:

همه ملت ایران پاسدار هستند

اداره کل تبلیغات اسلامی سیستان و بلوچستان در بیانیه‌ای در واکنش به واقعه به شهادت رساندن شهید بزرگوار "محمود آبسالان"، در شب ۲۱ماه مبارک رمضان، بر پیگیری قانونی و به مجازات رساندن عوامل آن تاکید کرد.
۰۴ ارديبهشت ۱۴۰۱ - ۱۰:۲۷

به گزارش روابط عمومی تبلیغات اسلامی سیستان و بلوچستان، در این بیانیه آمده است:بار دیگر دست جنایتکار مزدوران این مرز و بوم در سالروز تاسیس سپاه پاسداران و در شب ۲۱ ماه مبارک رمضان، به خون یکی از پرسنل خدوم سپاه پاسداران که در حال انجام ماموریت خویش بود، آلوده شد، بی شک در این گونه اتفاقات نقش سازمانهای جاسوسی برخی کشورهای منطقه و فرامنطقه و گروه های تروریستی و تکفیری مسلّم است و دستگاههای مسئول کشور باید بر آن تمرکز، و آن را با جدیت دنبال کنند.

بی ‌شک ارتكاب اينگونه جنايات، خللی در عزم و اراده صادق و راسخ نظام و ملت ايران در پايبندی به آرمان‌هاي بلند انقلاب و شهيدان گرانقدر و تداوم مسير شرافتمندانه، عزتمندانه و افتخارآميز آنان نخواهد داشت و به فضل الهی با همت و غيرت نهادهای اطلاعاتی و امنيتی كشور، به مدد تجارب ناشی از برخورد قاطع و كوبنده با مزدوران اجير شده مدعيان رياكار حقوق بشر و اشراف و تسلط موجود بر عقبه‌ها و كانون‌های استقرار سركردگان و هدايتگران تروريست‌های خبيث و جنايتكار، با تعقيب شواهد و قرائن، در آينده نزديك انتقام مهلك و فراموش ناشدنی از آنها گرفته خواهد شد.
گروه های معاند بدانند که نمی توانند با انجام این گونه اقدامات ضد انسانی در عزم استوار نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران، وحدت، اتحاد و برادری بین اقوام و مذاهب در مبارزه با تروریسم و شرارت خللی وارد کنند.
اداره کل تبلیغات اسلامی سیستان و بلوچستان ضمن تبریک و تسلیت به مناسبت شهادت محمود آبسالان به خانواده محترمشان و مردم نوع دوست ایران اسلامی، اعلام میکند همه ملت ایران پاسدار هستند.

در پایان از دستگاه ها و مراجع قانونی، پیگیری قانونی حادثه و برخورد قاطع با عوامل  آن را خواستاریم.

ارسال نظر
پربازدیدترین مطالب
آخرین اخبار
پرطرفدار