کد خبر: ۲۴۸۷

مستند زندگی «شیخ غفار رئیسی» در شهرکرد تولید می شود

زندگی حجت الاسلام « غفار رئیسی» روحانی جوان و فعال چهارمحال و بختیاری در قالب فیلم مستند از سوی حوزه هنری چهارمحال و بختیاری تولید می شود.
۰۷ ارديبهشت ۱۴۰۱ - ۱۰:۵۶

 

به گزارش روابط عمومی سازمان تبلیغات اسلامی، رئیس حوزه هنری چهارمحال و بختیاری با اعلام این خبر گفت: حجت السلام « غفار رئیسی» از روحانیان فعال استان است که با وقف زندگی خود تلاش دارد در محله های آسیب پذیر استان فعالیت های فرهنگی کند.

احسان قائدی افزود: وظیفه حوزه هنری نشان دادن تلاش جهاد گران انقلاب اسلامی با زبان هنر و معرفی این عزیزان به جامعه است که در برنامه جدید خود آثار بسیاری را با موضوعات مختلف در قالب مستند و پرتره هنری از زندگی شخصیت های مختلف  تولید خواهیم کرد.

به گفته وی، شیخ غفار رئیسی از روحانیون جوان و فعال است که توانسته در یکی از محله های آسیب پذیر شهرکرد با تبلیغ ارزش های اخلاقی قلب های قشر های آسیب پذیر این محله را جذب کند و با کار های فرهنگی، بیشتر مشکلات این عزیزان را مرتفع نماید.

قایدی حضور در میدان و کار جهادی را یک امر بسیار مهم در پیش برد کار ها دانست و گفت: شیخ غفار رئیسی با کمترین امکانات توانسته به صورت جهادی و نفوذ در قلوب مردمان این منطقه آسیب پذیر بیشترین خدمات را انجام دهد که شاید در این سال ها بسیار هیچ کدام از دستگاه های عریض و طویل با بودجه های آنچنانی نتوانسته اند و این همان قدرت کار جهادی و نزدیک شدن به قلوب مردم است.

رئیس حوزه هنری چهارمحال و بختیاری افزود: این مستند توسط هنرمند جوان فیلم ساز استان «مجید ابراهیمیان » کارگردانی می شود و پیش بینی میکنیم پس از تولید و تدوین این اثر در ماه های آینده رونمایی شود.

پیش از این نیز مستندی با عنوان «خین بری» از زندگی حجت السلام محمد جواد شمس در شهر لردگان از سوی حوزه هنری تولید و رونمایی شده است.

ارسال نظر
پربازدیدترین مطالب
آخرین اخبار
پرطرفدار