کد خبر: ۲۵۱۱
مدیر کل صدور مجوز و ارزیابی ناشران قرآن کریم خبر داد؛

تذکر به عدم رعایت قوانین به هشت ناشر قرآن

حمید کرمی بروجنی خبر داد در ارزیابی میدانی انجام شده از ناشران شرکت کننده در بیست و نهمین نمایشگاه بین المللی قرآن، به تعداد 9 عنوان عدم رعایت قوانین این حوزه از هشت ناشر قرآن کریم تذکر داده شد.  
۰۷ ارديبهشت ۱۴۰۱ - ۱۲:۱۹

به گزارش روابط عمومی سازمان تبلیغات ؛ حمید کرمی بروجنی، مدیر کل صدور مجوز و ارزیابی ناشران قرآن کریم گفت: با توجه به نظارت و ارزیابی میدانی انجام شده از ناشران شرکت کننده در بیست و نهمین نمایشگاه بین المللی قرآن کریم که توسط کارشناسان این اداره کل انجام گرفت، تعداد 9 عنوان عدم رعایت قوانین این حوزه از هشت ناشر قرآن کریم ملاحظه شد که ضمن تذکرات مقتضی به این ناشران، مقرر شد تعهد به عدم تکرار این موارد داده شود.

تذکر به عدم رعایت قوانین به هشت ناشر قرآن

وی اظهار داشت: رسیدگی به امور قانونی ناشران قرآن کریم به صورت دوره‌ای و مستمر در دستور کار معاونت نظارت بر چاپ و نشر قرآن کریم قرار دارد و این مهم مؤکداً دنبال می‌شود.

کرمی بیان کرد: از ناشران تقاضا می‌شود تا به ضوابط و آیین نامه‌های چاپ و نشر قرآن کریم در کشور توجه شایسته‌ای داشته باشند تا با مشکلی مواجه نگردند.

مدیر کل صدور مجوز و ارزیابی ناشران قرآن کریم در خصوص اخذ مجوز نیز اظهار کرد: ناشران باید برای هر عنوان و هر نوبت چاپ، نسبت به اخذ دو مجوز، ابتدا مجوز چاپ و سپس مجوز نشر اقدام کنند و تا زمانیکه مجوز نشر برای قرآن کریم صادر نشود آن قرآن اجازه توزیع را نداشته و در صورت مشاهده، این امر به عنوان یکی از تخلفات این حوزه محسوب می‌شود.

ارسال نظر
پربازدیدترین مطالب
آخرین اخبار
پرطرفدار