کد خبر: ۲۵۳۲
مدیرکل تبلیغات اسلامی کردستان:

مسائل منطقه باید توسط مردم حل و فصل شود

مدیرکل تبلیغات اسلامی کردستان عنوان کرد: نسل جوانان باید درک کنند که آمریکا به‌عنوان دوست ملت های منطقه و مسلمانان نبوده و نخواهد بود و مسائل منطقه باید توسط مردم حل و فصل شود.
۱۱ ارديبهشت ۱۴۰۱ - ۰۸:۵۷

به گزارش روابط عمومی اداره کل تبلیغات اسلامی کردستان، حجت الاسلام برومند رازیانی مدیرکل تبلیغات اسلامی کردستان در گفت‌و‌گو با روابط عمومی با اشاره به سیاست‌های آمریکا و رژیم صهیونیستی اظهار داشت: آمریکایی‌ها و صهیونیست‌ها اگر بتوانند نسل جوان ما را از آرمان‌های به‌حق، دور کرده و دشمن را دوست و دوست را دشمن معرفی کنند، در توطئه‌های خود علیه جهان اسلام موفق می‌شوند.

 

وی با اشاره به اینکه سه دهه گذشته منشاء هر جنگ، کشتار و اختلاف در منطقه، آمریکا و رژیم صهیونیستی بوده است، تاکید کرد: نسل جوانان باید درک کنند که آمریکا به‌عنوان دوست ملت های منطقه و مسلمانان نبوده و نخواهد بود و مسائل منطقه باید توسط مردم حل و فصل شود.

 

رازیانی افزود: رهبر کبیر انقلاب حضرت امام خمینی(ره) با یک نامگذاری هوشمندانه به نام روز قدس تمامی توطئه‌های دشمنان را خنثی و آنان را ناچار کرد که عقب نشینی کنند.

 

وی گفت: وحدت امت در دفاع از مسجدالاقصی از مهم‌ترین موضوعات جهان اسلام است و گر چه دشمنان ما در طول سال‌های اخیر تلاش کردند که موضوع فلسطین و قدس شریف را از عنوان مسأله و مشکل اول دنیای اسلام خارج کنند و یا حتی آن را به فراموشی بسپارند، اما در این راستا موفق نبوده‌اند.

 

مدیرکل‌تبلیغات اسلامی کردستان در پایان عنوان کرد: ما به وحدت نه به‌عنوان یک تاکتیک و نه به‌عنوان یک استراتژی؛ بلکه به‌عنوان یک باور و یک اعتقاد نگاه می‌کنیم.  

 

ماموستا جلال مرادی امام جمعه دیواندره در این مراسم معنوی ضمن تشریح تاریخچه فلسطین گفت: بیت‌المقدس قبله اول مسلمانان است و همه مسلمین به آن تعلق خاطر ویژه دارند، گفت: از سوی دیگر مسجدالاقصی نیز بالذات مسجد اول است و جایگاه خاصی دارد، بنابراین اطلاع مردم دنیا از اینکه چه اتفاقی بر سر قبله اول مسلمانان آمده است از اهمیت برخوردار است و از سوی دیگر بزرگداشت روزی به نام قدس منجر به وحدت میان مسلمین می‌شود.

ارسال نظر
پربازدیدترین مطالب
آخرین اخبار
پرطرفدار