کد خبر: ۲۵۳۷
مدیر کل تبلیغات اسلامی استان‌ اردبیل:

روز قدس در تاریخ اسلام نماد مقاومت و دفاع از مظلومین جهان است

مدیر کل تبلیغات اسلامی استان‌ اردبیل گفت: روز قدس روز مهم در تقویم عبادی سیاسی و نماد مقاومت و دفاع از مظلومین جهان است.
۱۱ ارديبهشت ۱۴۰۱ - ۰۸:۴۶
 

به گزارش روابط عمومی اداره کل تبلیغات اسلامی اردبیل، حجت‌الاسلام قاسم جعفرزاده در مصاحبه ای با گرامی داشت روز جهانی قدس، این روز را سمبل مبارزه علیه کفر و استبداد و حمایت از مظلومین جهان عنوان کرد و افزود: استکبار جهانی به سرکردگی رژیم تروریستی آمریکا با تمامی قوا و با رونمایی از طرح موسوم به «معامله قرن»، سیاستی را در پیش گرفته تا حقوق مردم فلسطین را  پایمال و مساله فلسطین را از اذهان افکار عمومی جهان پاک کند.

وی گفت: با وحدت و همبستگی عموم مردم مسلمان جهان سیاست پوچ استکبار به کابوسی دست نیافتنی مبدل می‌شود و قدس شریف با عنایت الهی آزاد خواهد شد.

مدیر کل تبلیغات اسلامی استان اردبیل با اشاره به اینکه امسال شرایط روز قدس ویژه‌ است، گفت: با توجه به جنایات ددمنشانه رژیم صهیونیستی در مسحدالاقصی و شهادت جنعی از روزه داران و نمازگزاران فلسطینی، همگان با حضوری  گسترده تر از سال های قبل فریاد حاکمیت فلسطین و فریاد حق و عدالت بر عالم و انتظار حضرت بقیه الله را سر داده  اعلام می کنیم که حفظ آرمان های قدس شریف و جبهه مقاومت تا نصرت نهایی همچنان ادامه دارد.

حجت الاسلام جعفرزاده در خصوص ثمرات و بازتاب حضور مردم در راهپیمایی روز قدس اظهار کرد: ما با شرکت گسترده در راهپیمایی روز قدس حمایت خود را از مردم مظلوم فلسطین و انزار و نفرت خویش را از رژیم غاصب صهیونیستی اعلام می‌کنیم.

وی افزود: بنا به حساسیت و اهمیت موضوع باید گرامی داشت قدس شریف به گونه ای باشد که فقط یک روز قدس نداشته باشیم بلکه هفته قدس داشته باشیم و بخشی از این هفته به روزهای پس از فرمایشات مقام معظم رهبری در مورد مسئله قدس تعلق گیرد و نکاتی که در فرمایشات ایشان است توسط ملت مورد توجه باشد.

حجت‌الاسلام جعفرزاده در پایان بخش سخنانش افزود: آرمان فلسطین فراموش شدنی نیست و آزادگان جهان با بهره گیری از ابزارهای مختلف از حضور گسترده در راهپیمایی روز قدس، استفاده از ظرفیت فضای مجازی و برگزاری هم اندیشی در فضای مجازی و ویدئو کنفرانس و.. صدای مردم مظلوم فلسطین را به جهانیان خواهند رساند.

وی تاکید کرد: روز جهانی قدس محور وحدت جهان اسلام و نمایش اتحاد و یکپارچگی امت اسلامی در موضوع فلسطین و حمایت از آرمان قدس شریف به مثابه مساله اول جهان اسلام، به حساب می آید و می تواند برکات فراوانی را در پی داشته باشد.​​​​​​​

ارسال نظر
پربازدیدترین مطالب
آخرین اخبار
پرطرفدار