کد خبر: ۲۵۸۶
مدیرکل تبلیغات اسلامی اردبیل

جهاد تبیین رسالت اصلی برای همه

مدیرکل تبلیغات اسلامی اردبیل تلاش برای ارتقای بصیرت و آگاهی افراد جامعه را سرفصل تبلیغ دینی عنوان کرد و گفت: جهاد تبیین رسالت اصلی کارکنان سازمان تبلیغات اسلامی است.
۱۱ ارديبهشت ۱۴۰۱ - ۱۱:۲۸

حجت الاسلام قاسم جعفرزاده پیش از ظهر یکشنبه در «همایش کارکنان و خانواده تبلیغات اسلامی استان اردبیل» با اشاره به اهمیت ماه رمضان در خودسازی و تهذیب نفس، بر ضرورت بهره مندی از ظرفیت‌های تبلیغی این ماه تاکید و اظهار کرد: جمع صمیمانه کارکنان باعث الفت و افزایش ارتباط بین همدیگر و خانواده کارکنان شده و روحیه تعاون و همدلی را تقویت می‌بخشد.
وی ترویج جهاد تبیین در جامعه را رسالت اصلی کارکنان تبلیغات اسلامی عنوان کرد و افزود: بنا به فرمایش مقام معظم رهبری همگان موظف به تبیین و روشنگری در جامعه هستیم لذا عموم کارکنان اداره اعم از مالی، فرهنگی و خانواده‌های کارکنان، باید در این در این خصوص اقدام جدی داشته باشند.
مدیرکل تبلیغات اسلامی اردبیل خدمت در رکاب اهل بیت (ع) را بزرگ‌ترین نعمت و و اجر دنیوی و اخروی برشمرد و گفت: سازمان تبلیغات اسلامی به‌عنوان یکی از متولیان امور فرهنگی و تبلیغی کشور به منظور تبیین و گسترش فرهنگ اسلام نقشی خطیر و حساسی را بر عهده دارد و خدمت در این سازمان و تلاش برای احیای اندیشه اسلامی و سبک زندگی اهل بیت (ع) در جامعه، نعمت بزرگ بشمار می‌رود و ما باید شکرگزار این نعمت الهی بوده و با تمام توان در تبلیغ و اطلاع رسانی دینی کوشا باشیم.
حجت الاسلام جعفرزاده به نقش روحانیون در تقویت پایه‌های فکری، دینی و فرهنگی افراد جامعه اشاره و اظهار کرد: ظرفیت و آگاهی جامعه روحانیت به اندازه‌ای است که می‌توانند در تمامی امور فرهنگی و اجتماعی ورود پیدا کنند و تاکنون تأثیرات قابل توجهی بین اقشار داشته است.
وی همچنین در رابطه با رسالت تبلیغات اسلامی در جهت تبیین بیانه گام دوم انقلاب، گفت: با توجه به اینکه سازمان تبلیغات اسلامی شبکه‌های مختلف تبلیغی را برعهده دارد از این رو بنا بر تاکید مقام معظم رهبری در جهت تبلیغ گام دوم انقلاب پیش قدم شده است.
مدیرکل تبلیغات اسلامی اردبیل بر ضرورت حفظ هویت طلبگی از سوی روحانیون تاکید کرد و گفت: روحانیون بایستی بیش از پیش قداست و حرمت طلبگی را حفظ کنند تا فرزندان و خانواده آنان بر وجود آنان افتخار کرده و همواره سرباز امام زمان (عج) بودن را رأس تمام مسئولیت‌ها و فعالیت‌های طلبگی قرار دهند.
در ادامه ضیافت افطاری برگزار شد و در پایان با اهدای لوح سپاس و هدایایی از فعالیت کارکنان تبلیغات اسلامی اردبیل تجلیل شد.

ارسال نظر
پربازدیدترین مطالب
آخرین اخبار
پرطرفدار