کد خبر: ۲۶۱۳
رئیس اداره تبلیغات اسلامی قروه:

تجلیل از مربیان و متعلمین جلسات خانگی قرآن کریم

حجت‌الاسلام عباس عبدی: مربیان و متعلمین جلسات خانگی قرآن کریم رمضان ۱۴۴۳ از سوی اداره تبلیغات اسلامی شهرستان قروه تجلیل شدند.
۱۷ ارديبهشت ۱۴۰۱ - ۰۷:۵۷

به گزارش روابط عمومی اداره کل تبلیغات اسلامی کردستان، حجت‌الاسلام عباس عبدی رئیس اداره تبلیغات اسلامی شهرستان قروه با اعلام این خبر گفت: در دهه پایانی ماه بندگی خدا به تعداد ۲۵ حلقه قرآنی با محتوای قواعد قرآنی و تفسیر و تبیین ۳۰ روز ۳۰ آیه انجام شد.

وی افزود: در همین راستا برگزاری جلسات منظم قرآنی در محلات و منطقه‎های شهری با حضور مردم و با مشارکت و میزبانی خود مردم، زمینه ساز توسعه جلسات خانگی در کشور را فراهم کرده که آثار و برکات بسیاری را برای جامعه دینی به بار آورده است.

حجت‌الاسلام عبدی اظهار داشت: در واقع کار جهادی جلسات خانگی قرآن، حرکتی فرهنگی و ماندگار است که می‌تواند ضمن ایجاد همگرایی بیشتر در بین اهل محل در جامعه تاثیرگذار باشد.

رئیس اداره تبلیغات اسلامی شهرستان قروه تصریح کرد: جلسات قرآن خانگی از آن جا که نخستین و بنیادی‌ترین نهاد اجتماعی را شکل می‌دهد، زمینه آشنایی عمومی با فرهنگ قرآن و تربیت نسل قرآنی است.

گفتنی است، با حمایت مدیرکل و مجموعه قرآنی اداره‌کل تبلیغات اسلامی استان کردستان از مسئولان و قرآن‌آموزان حلقه‌ها با حضور کارشناس قرآنی اداره تبلیغات اسلامی شهرستان قروه تجلیل و تقدیر به عمل آمد.

 

ارسال نظر
پربازدیدترین مطالب
آخرین اخبار
پرطرفدار