کد خبر: ۲۶۲
کارشناس اعزام مبلغ اداره تبلیغات اسلامی جیرفت:

روحانیون به فکر حل مشکلات محلات باشند

حجت‌الاسلام امیری، کارشناس اعزام مبلغ اداره تبلیغات اسلامی جیرفت گفت: یکی از راه های حل مشکلات هر محله و شهر، مشورت و هم افزایی روحانیون و طلاب است.
۱۰ آبان ۱۴۰۰ - ۱۰:۴۸

به گزارش روابط عمومی اداره کل تبلیغات اسلامی استان کرمان، نشست امامان جماعت و روحانیون شهرستان جیرفت باهدف هم‌افزایی و هم‌گرایی اهداف و بیان تجربه‌ها با موضوع اوج‌گیری و ارتقاء خدمت‌رسانی مساجد در سالن کنفرانس اداره تبلیغات حیرفت برگزار شد.

حجت‌الاسلام امیری، کارشناس اعزام مبلغ اداره تبلیغات اسلامی شهرستان جیرفت در خصوص هدف از تشکیل این نشست‌ها گفت: هم‌افزایی و هم‌گرایی و انتقال تجارب در زمینه خدمت‌رسانی به مردم از اهداف این نشست است و بعد از تشکیل نشست، به تدریج اهداف کلان ارتقای شبکه امامت در آن محقق شده و بخش عمده فرایند توانمندسازی در آن شکل می‌گیرد.

وی با بیان این‌که روحانیون هر محله و شهر باید باهم مباحثه داشته باشند، بیان داشت: یکی از راه‌های پیشرفت در محلات هم‌افزایی روحانیون هر محله است.

حجت‌الاسلام امیری با توجه به این‌که روحانیون به فکر حل مشکلات محلات باشند، خاطرنشان کرد: یکی از راه‌های حل مشکلات هر محله و شهر اتحاد و وحدت روحانیون است.

ارسال نظر
پربازدیدترین مطالب
آخرین اخبار
پرطرفدار