کد خبر: ۲۶۹۸
رئیس اداره تبلیغات اسلامی سنندج:

بهترین راه گسترش وحدت و انسجام قرآن کریم است

رئیس اداره تبلیغات اسلامی کردستان گفت: بهترین راه گسترش وحدت و انسجام توجه بیشتر به قرآن کریم و تلاش برای نشر فعالیت‌های قرآنی است.
۲۶ ارديبهشت ۱۴۰۱ - ۲۱:۴۲

به گزارش روابط عمومی اداره کل تبلیغات اسلامی کردستان، حجت‌الاسلام احمد حاتمیان رییس اداره تبلیغات اسلامی شهرستان سنندج در مراسم تجلیل از فعالین قرآنی استان که در دارالقران اداره‌کل آموزش و پرورش استان کردستان و با حضور فعالین قرآنی، قاریان و حافظان برتر سنندج برگزار  شد، با اشاره به اینکه استان کردستان یک استان تلفیقی است، اظهار کرد: بهترین راه گسترش وحدت و انسجام را توجه بیشتر به قرآن کریم و تلاش برای نشر فعالیت‌های قرآنی دانست.
وی کثرت خانه قرآنی شهری و روستایی و مؤسسات قرآنی در استان کردستان را نشانه بارز عرق و علقه مردم استان به کتاب آسمانی ما مسلمانان دانست و به حمایت بیشتر از حفاظ و قاریان تاکید ویژه کرد.
حجت‌الاسلام والمسلمین حاتمیان ضمن اشاره به اینکه در هر جایی اعم از شهر و روستا، خانه و مدرسه فرهنگ قرآنی سیطره پیدا کند بدون تردید آسیب‌ها کمتر و شکوفایی بیشتر خواهد بود، گفت: رسالت آموزش و پرورش به عنوان بزرگترین شبکه تربیتی در نشر فرهنگ متعالی قرآنی بسیار مهم و اثر بخش و قابل تامل است.
وی اذعان کرد: بهترین وزیبنده‌ترین درس‌ها و نکات تربیتی نهفته در آیات روح بخش کلام الله مجید است پس ضروری است تا در دل تعلیم و تربیت اساس تربیت قرآنی مد نظر باشد.
در ادامه جلسه فعالین قرآنی نیز درباره توسعه برنامه‌های قرآنی، حمایت از قرآنیان و مشکلات جامعه قرآنی مطالبی را عنوان کردند.

ارسال نظر
پربازدیدترین مطالب
آخرین اخبار
پرطرفدار