کد خبر: ۲۷۴۷
رییس اداره تبلیغات اسلامی بیجار:

اجرای فعالیت‌های دینی و قرآنی در مساجد موجب تقویت دینی افراد می‌شود

رییس اداره تبلیغات اسلامی شهرستان بیجار گفت: اجرای فعالیت‌های دینی و قرآنی در مساجد مساجد زمینه ساز رشد و تقویت بنیه اعتقادی مردم و بویژه جوانان است.
۲۲ ارديبهشت ۱۴۰۱ - ۲۱:۰۹

به گزارش روابط عمومی اداره‌کل تبلیغات اسلامی استان کردستان؛ حجت‌الاسلام جلیل مختاری‌نیا رییس اداره تبلیغات اسلامی شهرستان بیجار ضمن بیان این خبر اظهار داشت: مساجد به‌عنوان پایگاه‌های دین و اندیشه شناخته شده‌اند و افراد در مساجد می‌توانند بنیه دینی و اعتقادی خود را افزایش دهند.
وی به اهمیت اجرای فعالیت‌های دین و فرهنگی در مساجد اشاره کرد و افزود: کانون‌های فرهنگی و هنری مساجد با اجرای برنامه‌های مختلف و تولید محتوا می‌توانند جوانان را با ارزش‌های انقلاب اسلامی و کار‌های ارزشمندی که در این دوره انجام گرفته است، آشنا کنند.  قرآن و معارف اهل بیت (ع) تنها اختصاص به گروه و فرقه خاصی نداشته و برای همه مردم جهان نازل شده است بنابراین توسعه فعالیت‌های قرآنی باید در دستور کار قرار بگیرد.
وی با اشاره به حضور فعال کانون‌های فرهنگی و هنری در مساجد گفت: کانون‌های فرهنگی هنری مساجد باید زمینه ساز اشاعه فرهنگ اسلامی در جامعه باشند.
رییس تبلیغات اسلامیبیجار با بیان اینکه کانون‌های فرهنگی و هنری مساجد باید زمینه‌های حضور جوانان در مساجد را افزایش دهند اظهار داشت: تشویق، مسئولیت بخشی در برنامه‌ها، استفاده از تبلیغ لسانی وانجام برنامه‌های متنوع فرهنگی و هنری از مهمترین راهکار‌های جذب جوانان به کانون‌های مساجد است.

ارسال نظر
پربازدیدترین مطالب
آخرین اخبار
پرطرفدار