کد خبر: ۲۷۶۶
به همت اداره امور قرآنی اداره کل تبلیغات اسلامی استان مرکزی؛

برگزاری هفدهمین دوره آزمون تخصصی اعطای مدرک حافظان قرآن کریم در اراک برگزار شد

هفدهمین دوره آزمون تخصصی اعطای مدرک حافظان قرآن کریم همزمان با سراسر کشور در استان مرکزی برگزار شد.
۲۴ ارديبهشت ۱۴۰۱ - ۰۸:۴۸

به گزارش روابط عمومی اداره کل تبلیغات اسلامی استان مرکزی، حجت الاسلام فراهانی رئیس اداره امور قرآنی اداره کل تبلیغات استان مرکزی از برگزاری آزمون کتبی هفدهمین دوره طرح «ارزیابی و اعطای مدرک تخصصی به حفاظ» با مشارکت ۱۸۶ حافظ در استان خبر داد.

وي در ادامه گفت:آزمون کتبی هفدهمین دوره طرح «ارزیابی و اعطای مدرک تخصصی به حفاظ» همزمان با سراسر کشور در دو حوزه اراک و ساوه  برگزارشد.

حجت‌الاسلام جواد فراهانی، رئیس اداره امور قرآنی اداره کل تبلیغات استان مرکزی، در حاشیه آزمون کتبی هفدهمین دوره طرح «ارزیابی و اعطای مدرک تخصصی به حفاظ» ضمن اعلام این خبر گفت: مرحله کتبی آزمون کتبی هفدهمین دوره طرح «ارزیابی و اعطای مدرک تخصصی به حفاظ» با مشارکت ۱۸۶ حافظ در رشته‌های «حفظ ۱۰ جزء»، «۲۰ جزء» و کل در دو شهرستان اراک و ساوه آغاز شد.

وی با بیان اینکه سال گذشته ۱۴۱ حافظ در آزمون مرحله کتبی شرکت داشتند، از رشد شرکت‌کنندگان در آزمون یاد شده خبر داد و افزود: پس از اعلام نتایج این مرحله، مرحله شفاهی آن نیز برگزار می‌شود. امیدواریم با تدابیر اندیشیده شده همچون برگزاری «جام حافظان» تعداد نفرات بیشتری در آزمون مرحله کتبی مجوز شرکت در مرحله شفاهی را کسب کنند.

ارسال نظر
پربازدیدترین مطالب
آخرین اخبار
پرطرفدار