کد خبر: ۲۷۹۴
مسئول دفتر راهیاری بنیاد هدایت؛

۳۰۰ سفر و دیدار با ۱۵۰۰ امام محله و روستا در ماه رمضان

مسئول دفتر راهیاری بنیاد هدایت گفت: راهیاران بنیاد هدایت با هدف ارتقاء شبکه امامت در مسیر گسترش گفتمان جهاد تبیین به ۳۰۰ شهرستان مختلف سفر و با ۱۵۰۰ امام محله و روستا به طور مستقیم دیدار کردند.
۲۶ ارديبهشت ۱۴۰۱ - ۲۰:۰۹

حجت الاسلام مهرداد جعفری مسئول دفتر راهیاری بنیاد هدایت، درگفت و گو با خبرنگار نهضت درباره  برنامه‌های بنیاد هدایت در ماه مبارک اظهار داشت: در این ماه با هدف ارتقاء امامان برنامه‌های مختلفی به اجرا درآمد که دستاوردهای خیلثی خوبی را به همراه داشت.

 مسئول دفتر راهیاری بنیاد هدایت در ادامه اضافه کرد: در ماه مبارک رمضان امسال عملیاتی طراحی شد که در این عملیات راهیاران منطقه‌ای و استانی بنیاد هدایت به ۳۰۰ شهرستان در مناطق مختلف کشور سفر کردند. این سفر‌ها با هدف ارتقاء شبکه امامت در مسیر جهاد تبیین، هم افزایی امامان از طریق جمع آوری کلیپ‌های تجربه نگاری و به اشتراک گذاشتن آن‌ها و بازدید میدانی از امامان صورت گرفت.

وی افزود: در این سفر‌ها راهیاران با ۱۵۰۰ امام به طور مستقیم دیدار کردند و از نزدیک در جریان فعالیت‌های آن‌ها قرار گرفتند.

۳۰۰ سفر و دیدار با ۱۵۰۰ امام محله و روستا در ماه رمضان

حجت الاسلام جعفری بیان کرد: یکی از اهداف مهمی که در این سفر‌ها دنبال می‌شد گفت و گوی رو در رو با امامان و آشنایی با نقاط قوت و ضعف هر امام بود و در حین گفتگو‌ها راهیاران تلاش می‌کردند با توجه به تجربیات و مهارت‌هایی که کسب کرده اند در صورت لزوم امامان را راهنمایی کنند و عملکرد آن‌ها را تا حد امکان بهبود ببخشند.

 مسئول دفتر راهیاری بنیاد هدایت در پایان گفت: در این سفر‌ها بیش از ۵۰۰ کلیپ از تجربیات موفق امامان تهیه و تولید شد که به زودی در سایت تجربه نگاری بنیاد هدایت بارگزاری خواهد شد.

ارسال نظر
پربازدیدترین مطالب
آخرین اخبار
پرطرفدار