کد خبر: ۲۹۰۴
در نخستین نشست از سلسله نشست‌های گفتمانی "روحانیت مردمی" بیان شد

امام راحل از الگوهای برجسته روحانیت مردمی است 

رئیس سازمان تبلیغات اسلامی کشور در نخستین نشست از سلسله نشست‌های گفتمانی "روحانیت مردمی"  گفت : امام راحل یکی از الگوهای برجسته روحانیت مردمی است .
۱۷ خرداد ۱۴۰۱ - ۱۴:۵۱

نخستین نشست از سلسله نشست‌های گفتمانی "روحانیت مردمی" با سخنرانی حجت‌الاسلام والمسلمین قمی رئیس سازمان تبلیغات اسلامی کشور در مسجد سهله مشهد برگزار شد. 
به گزارش روابط عمومی اداره کل تبلیغات اسلامی خراسان رضوی ، حجت‌الاسلام والمسلمین قمی در نخستین نشست از سلسله نشست‌های گفتمانی "روحانیت مردمی" که در مسجد سهله مشهد برگزار شد ، گفت: باید گوهر اصلی روحانیت مردمی را شناخت و رمز ماندگاری این جریان در طول قرون و اعصار درک کرد.
وی عناصر زندگی روحانی مردمی را قابل تبیین دانست و افزود: نقش خانواده به ویژه همسران روحانیون مردمی در این زندگی، بسیار پررنگ و تاثیرگذار است.
عضو شورای عالی انقلاب فرهنگی با تاکید بر اینکه امام راحل یکی از الگوهای برجسته روحانیت مردمی است، خاطرنشان ساخت: اخلاص و انگیزه الهی امام به گونه ای مردم را به حرکت درآورد که انقلاب اسلامی در نتیجه آن رقم خورد.
در پایان این نشست، حاضران یاد و خاطره روحانی مجاهد و مردمی مرحوم حجت‌الاسلام علی صفوی شاملو را گرامی داشتند و با حضور شخصیتهای حاضر در نشست، هدیه ای به رسم یادبود به فرزند نوجوان وی اهدا شد.
گفتنی است سلسله نشست های "روحانیت مردمی" توسط جبهه روحانیت مردمی انقلاب اسلامی در مشهد مقدس برگزار می شود.

ارسال نظر
پربازدیدترین مطالب
آخرین اخبار
پرطرفدار