کد خبر: ۲۹۹۷
مدیرکانون فرهنگی فریما سقز:

کلاس‌های اختصاصی آموزش قرآن کریم برای خردسالان و کودکان برگزار شد

مدیرکانون فرهنگی فریما سقز گفت: برای ایجاد زمینه آشنایی نسل جدید با قرآن کریم، کلاس‌های اختصاصی آموزش قرآن کریم برای خردسالان و کودکان در این شهرستان برگزار شد.
۰۲ خرداد ۱۴۰۱ - ۱۶:۰۳

نیما حسنی مدیرکانون فرهنگی تبلیغی فریما سقز در گفتگو با روابط عمومی اداره تبلیغات اسلامی سقز اظهار کرد: این کانون در سقز از سال ۹۸ تاسیس شده و مجوز خود را از اداره تبلیغات اسلامی سقز دریافت و فعالیت‌های فرهنگی و دینی خود را شروع کرده است.
وی با اشاره به برگزاری کلاس‌های اختصاصی برای خردسالان و کودکان بیان کرد: دوره‌های انس با قرآن برای کودکان نیز در این کانون فرهنگی برگزار شد تا زمینه آشنایی نسل جدید با قرآن کریم فراهم شود.

حسنی گفت: برگزاری کلاس‌های آسیب شناسی‌های اجتماعی برای نوجوانان و جوانان، برگزاری کلاس‌های خانواده و سبک زندگی اسلامی برای والدین دانش‌آموزان و قرآن آموزان، تشکیل یک گروه خیریه توسط اساتید و کارکنان مجموعه برای جمع آوری کمک‌های ماهیانه برای اهدا به  نیازمندان و تحت پوشش قرار دادن دانش‌آموزان کم بضاعت و بی‌بضاعت توسط کانون و برگزاری کلاس‌های رایگان برای آن‌ها ، از دیگر اقدامات کانون فرهنگی فریما در سقز بوده است.

وی درادامه افزود:  برگزاری کارگاه ارتقاء سطح آگاهی و ترویج فرهنگ افزایش جمعیت در راستای اجرایی کردن منویات مقام معظم رهبری مبنی بر ایرانی جوان و پویا نیز از دیگر اقدامات این کانون فرهنگی است که بررسی سبک‌ها و نظریه‌های فرزندپروری، خطا‌های رایج والدین در فرزندپروری و علل مشکلات رفتاری فرزندان از جمله مهمترین مباحث مطرح شده در این کارگاه بود.

حسنی افزود: شرکت در فعالیت‌های فرهنگی ادارات در قالب پویش‌ها و مسابقاتی با عناوین  مهرواره محله همدل، جلسات خانگی قرآن کریم، عفاف و حجاب، داستان‌گویی و شعرسرایی برای کودکان از دیگر اقدامات انجام شده توسط کانون فریما در سال‌جاری بوده است.

ارسال نظر
پربازدیدترین مطالب
آخرین اخبار
پرطرفدار