رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی کهگیلویه و بویراحمد:

الگوی دولتمردان درمدیریت جهادی باید شهیدان رجایی و باهنر باشند

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی کهگیلویه و بویراحمد گفت: الگوی دولتمردان ما در مدیریت جهادی و خدمت بی وقفه به مردم باید شهیدان رجایی و باهنر باشند.
۱۲ آبان ۱۴۰۰ - ۱۱:۴۶

به گزارش روابط عمومي سازمان تبليغات اسلامي، حجت الاسلام سید جواد خاضع بعدازظهر چهارشنبه در نشست هماهنگی و برنامه ریزی مراسم بزرگداشت شهادت شهیدان رجایی و باهنر افزود: تبیین شخصیت، آگاهی بخشی و بالا بردن شناخت مردم از شهید رجایی و شهید باهنر در هفته دولت ضروری است و مراسم بزرگداشت سالروز شهیدان والامقام رجایی و باهنر در نقاط مختلف استان با رعایت دستورالعمل‌های بهداشتی و به صورت محدود و سلامت محور برگزار خواهد شد.

وی با بیان اینکه ادارات، نهادها و دستگاه‌های دولتی، شهرداری و شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان نسبت به فضاسازی شهری و تبلیغات محیطی و میدانی اقدام خواهند کرد، گفت: ائمه محترم جمعه و جماعت و صدا و سیمای مرکز استان و رسانه‌ها و مطبوعات و فعالین فضای مجازی به تبیین شاخصه‌های دولت اسلامی و ویژگی‌های شهیدان والامقام رجایی و باهنر و روشنگری در خصوص حامیان واقعی‌تروریست ها خواهند پرداخت.

حجت الاسلام خاضع افزود: تولید محتوا و ارائه مقالات و عکس نوشته‌ها، نسبت به آگاهی بخشی و بالابردن شناخت مردم از این دو شخصیت والامقام و بزرگوار و افشاگری در خصوص جنایت‌های ضد بشری آمریکای جنایتکار و رژیم جعلی و تروریستی صهیونیستی از برنامه‌های این هفته است.

وی اظهار داشت: در راستای شکست پروژه‌های تحریم و تحریف باید دست جریان نفوذ را قطع کرد و برای قطع دست جریان نفوذ، باید دولت اسلامی تشکیل شود که ویژگی‌های شهیدان رجایی و باهنر یعنی ساده زیستی، پاک دستی، ولایتمداری، مدیریت جهادی و انقلابی، خدمتگزاری صادقانه و بی منت به مردم بالاخص محرومین و مستضعفین جامعه، نترسیدن از دشمن و اعتماد نداشتن به وعده‌های دشمن و مبارزه با فساد را داشته باشد.

حجت الاسلام خاضع تاکید کرد: دولتمردان ما باید الگوی خودشان را در مدیریت جهادی و خدمت بی وقفه به مردم و دوری از اشرافی گری و فساد ستیزی و ساده زیستی و تبعیت از ولایت و بی اعتمادی به دشمنان شهیدان رجایی و باهنر قرار دهند که این دو شهید والامقام برای خدمت به مردم تا پای جان تلاش کردند.

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان با بیان اینکه هشتم شهریورماه سالروز انفجار دفتر نخست وزیری به دست منافقان کوردل و شهادت مظلومانه دو شخصیت فداکار انقلاب و اسلام شهیدان رجایی و باهنر در سال ۶۰ است، اظهار داشت: چون دولت شهید رجایی اولین دولت انقلابی و مکتبی بود که بعد از حاکمیت لیبرال‌ها بر کشور عهده دار امور شد، این ایام به نام هفته دولت نامگذاری شده که این نامگذاری هوشمندانه است.

 
ارسال نظر
پربازدیدترین مطالب
آخرین اخبار
پرطرفدار