امام‌جمعه یاسوج:

تکمیل پروژه‌های نیمه‌تمام برای دولت اولویت باشد

امام جمعه یاسوج گفت: تکمیل و بهره برداری از پروژه‌های عمرانی و طرح‌های اقتصادی نیمه تمام برای دولت اولویت باشد.
۱۲ آبان ۱۴۰۰ - ۱۱:۴۶

ه گزارش روابط عمومي سازمان تبليغات اسلامي، حجت‌الاسلام والمسلمین سیدنصیر حسینی در خطبه‌های این هفته نماز‌جمعه اظهار داشت: تاخیر در روند تکمیل و بهره‌برداری از پروژه‌های عمرانی و طرح‌های اقتصادی سبب فرسایشی‌شدن و افزایش هزینه تمام شده می‌شود.

امام‌جمعه یاسوج خواستار تسریع در روند پروژه‌ها و طرح‌های نیمه‌تمام شد و افزود: امیدوارم دولت سیزدهم برای فعال‌شدن پروژه‌های و طرح‌های نیمه‌فعال و راکد تدبیری کرده و هرچه سریعتر به مرحله بهره‌برداری برسند.

حسینی ابراز کرد: سفر رئیس‌جمهور‌ و برخی از اعضای هئیت دولت به کهگیلویه و بویراحمد دستاوردهای خوبی داشت تا جایی که اعتبارات خوبی برای تکمیل پروژه‌های نیمه‌تمام پیش‌بینی شده که در صورت تحقق این مهم شاهد رونق در تولید و اشتغال خواهیم بود.

نماینده ولی‌فقیه در استان کهگیلویه و بویراحمد تلاش دولت برای واکسیناسیون عمومی و کاهش قیمت برخی کالاها از جمله سیمان و آهن را مطلوب ارزیابی کرد و گفت: در سفر رئیس‌جمهور به استان اعتبارت خوبی برای تکمیل پروژه‌های عمرانی و ایجاد طرح‌های اقتصادی در بخش‌های مختلف از جمله کشاورزی پیش بینی شده است.

وی در ادامه به روز کاهش بلای‌طبیعی اشاره کرد و گفت: بخشی از راه‌های دفع بلا اجرای دستورات و قوانین الهی است از طرفی در ساخت‌و‌ساز‌ها، حفاظت از منابع و جنگل‌ها باید تدبیر داشت گاهی آتش‌سوزی رخ می‌دهد که سبب از بین رفتن جنگل‌های ما می‌شود.

ارسال نظر
پربازدیدترین مطالب
آخرین اخبار
پرطرفدار