معاون اداری و مالی حوزه هنری کشور در یاسوج مطرح کرد:

کهگیلویه و بویراحمد از لحاظ منابع انسانی غنی است

عبدالحمید قره داغی معاون اداری و مالی حوزه هنری کشور طی سفری به استان کهگیلویه و بویراحمد با رئیس و کارکنان حوزه هنری این استان دیدار و گفتگو کرد.
۱۲ آبان ۱۴۰۰ - ۱۱:۵۱

به گزارش روابط عمومي سازمان تبليغات اسلامي، این دیدار که  مهدی حبیبی مدیر کل منابع انسانی ومحمد ملک ثابت مدیر کل حقوقی حوزه هنری حضور داشتند، قره داغی به مشکلا ت اداری و مالی کارکنان اشاره کرد و گفت: آمدم تا از طرف خودم و رئیس حوزه هنری به همکاران این مرکز خداقوت و خسته نباشید بگویم واز نزدیک مشکلات و نارسایی های کارکنان را بررسی کنم.

وی گفت: این استان شاید ازلحاظ امکانات محروم باشد اما از نظر منابع انسانی و موهبت های الهی غنی است و نیازمند مدیریت و حمایت های همه جانبه می باشد.

قره داغی عنوان کرد: آنچه در این استان دیدیم و شنیدیم فعالیت های ارزشمند و ماندگاری است که می بایست این روند تقویت و ادامه پیدا کند.

معاون اداری و مالی حوزه هنری به نبود سالن سینما در یاسوج اشاره کرد و گفت: این شهر به عنوان مرکز استان  با جمعیت بالا حتی یک سالن سینما ندارد و زیبنده این شهر نیست.

قره داغی، سینما را یک تفریح سالم و کم هزینه دانست گفت: وجود سالن  های سینما در این شهر می توانست ظرفیت تفریحی خوبی  با هزینه کمتر  برای مردم و خانواده ها داشته  باشد اما متاسفانه  در این زمینه کاری صورت نگرفته است.

وی افزود: حوزه هنری به عنوان متولی سینما داری در کشور هم اکنون دارای 163سالن سینما با چراغ روشن است که 63 سالن را ایام کرونا ساخته و راه اندازی کردیم و این را ماحصل تلاش شبانه روزی همکاران می دانیم.

ارسال نظر
پربازدیدترین مطالب
آخرین اخبار
پرطرفدار