کد خبر: ۳۱۴۵
با حضور حجت الاسلام ورهرام رئیس اداره تبلیغات اسلامی مریوان برگزار شد

برگزاری جلسه ستاد امر به معروف و نهی از منکر شهرستان

جلسه ستاد امر به معروف و نهی از منکر شهرستان مریوان با حضور حجت الاسلام ورهرام رئیس اداره تبلیغات اسلامی مریوان در محل فرمانداری برگزار شد.
۱۰ خرداد ۱۴۰۱ - ۱۲:۳۲

به گزارش روابط عمومی اداره کل تبلیغات اسلامی کردستان؛ جلسه ستاد امر به معروف و نهی از منکر شهرستان مریوان با دستور کار حجاب و عفاف امروز دوشنبه نهم خردادماه با حضور رئیس اداره تبلیغات اسلامی مریوان در محل فرمانداری این شهرستان برگزار شد.

در این جلسه حجت اسلام ورهرام با اشاره به نامه واصله از وزارت کشور مبنی بر اختصاص ده درصد از بیلبورد‌ها و استند‌های تبلیغاتی به حوزه حجاب و عفاف، خواستار رعایت نمودن این دستورالعمل از سوی شهرداری مریوان و اقدام عاجل در این زمینه شد.

رئیس اداره تبلیغات اسلامی شهرستان مریوان یکی از راهکار‌های مبارزه با کم رنگ شدن حجاب را اصلاح سبک زندگی خانواده‌ها عنوان کرد و گفت: اصلاح سبک زندگی باید از سکانداران ادارات و سفیران فرهنگی شهرستان آغاز کرد.

حجت الاسلام ورهرام در پایان سخنان خود به روحانیون و ماموستا‌های دارای تریبون سطح شهرستان توصیه کرد هر هفته در حوزه حجاب و عفاف مطالبی را که نسل امروزی نیاز ضروری به آگاهی از آن دارند را  تبیین نمایند.

در این جلسه، وظایف هریک از دستگاه‌های اجرایی در حوزه حجاب و عفاف مشخص شد و مقرر شد از یازدهم تا بیست و یکم خردادماه بطور مستمر از ادارات سطح شهرستان بازدید به عمل آید و با متخلفین کم حجاب و بدحجاب برخورد قانونی صورت گیرد.

ارسال نظر
پربازدیدترین مطالب
آخرین اخبار
پرطرفدار