کد خبر: ۳۱۴۷
حجت الاسلام محمد قمی در «همایش مسئولین حراست و گزینش ادارات سازمان تبلیغات اسلامی» بیان کرد:

مراقبت از نیرو‌های «جنگ تبلیغی»، نیازمند دقت، سرعت و ظرافت است  

رئیس سازمان تبلیغات اسلامی در همایش مسئولان حراست ادارات سازمان تبلیغات، کار آنان را خطیر عنوان کرد و گفت: مراقبت از نیرو‌های در حال جنگ تبلیغی، کار مهم و با ارزشی است که نیازمند ظرافت، دقت و سرعت است.
۰۹ خرداد ۱۴۰۱ - ۱۵:۴۲

مراقبت از نیروهای« جنگ تبلیغی» ، نیازمند دقت، سرعت و ظرافت است 
به گزارش روابط عمومی سازمان تبلیغات اسلامی، «همایش آموزشی تحلیلی مسئولین حراست ادارات کل استانی و مؤسسات وابسته و گزینشگران سراسر کشورسازمان تبلیغات اسلامی» با حضور حجت الاسلام والمسلمین محمد قمی روز هشتم خرداد ۱۴۰۱ در مشهد مقدس برگزار شد.
رئیس سازمان تبلیغات اسلامی در این همایش که تا دهم خرداد ماه نیز ادامه خواهد داشت از مسئولین حراست ادارات به عنوان «مراقبین از نهضت تبلیغ اسلام ناب» یاد کرد و مسئولین سازمان تبلیغات اسلامی را خادمین آنان عنوان کرد.
وی با بیان اینکه شما مسئول و مراقب تشکیلاتی محسوب می‌شوید و شاید به اندازه زحماتی هم که می‌کشید اجر و قرب نصیبتان نمی‌شود افزود: حضور من در اینجا فقط بابت تشکر و خداقوت به شما عزیزان است. این درحالی است که مراقبت از نهضت تبلیغات اسلامی بویژه در شرایط خاص امروز، کار مهمی است و بنا به فرمایشات حضرت آقا «امروز بیش از جنگ اقتصادی، ما شاهد هجمه دشمن و جنگ تبلیغاتی هستیم».
حجت الاسلام والمسلمین قمی تاکید کرد: امروز دشمن در حال جنگ روانی و تبلیغی برعلیه مردم ایران است و تلاش می‌کند با قبضه افکار عمومی به خواسته‌های خود دست پیدا کند لذا جنگ اصلی انقلاب اسلامی، جنگ تبلیغی و رسانه‌ای است.
وی با اشاره به جهاد تبیین گفت: حضرت آقا ظرف شش ماه گذشته، قریب ۵۰ بار به موضوع «جهاد تبیین» اشاره داشتند و اگر عبارات جنگ روانی، جنگ روایت‌ها، تحریف و جنگ تبلیغی را هم به آنان اضافه کنیم این فرمایشات به ۱۵۰ بار می‌رسد که این نشان از اهمیت جهاد تبیین از سوی رهبری است.
رئیس سازمان تبلیغات اسلامی با بیان اینکه ما به عنوان دستگاه تبلیغی کشور باید در عرصه جنگ تبلیغاتی فعال باشیم افزود: همه باید پشتیبان جنگ تبلیغی باشیم و شما‌ها به عنوان یگان تبلیغات اسلامی، وسط این جنگ تبلیغی قرار دارید و این امر، وظیفه شما را خطیرتر می‌کند.
حجت الاسلام قمی با تاکید بر اینکه فلسفه وجودی سازمان تبلیغات اسلامی «جهاد تبیین» است، مسئولین حراست ادارات کل استانی و مؤسسات وابسته و گزینش در این همایش را خادمین جنگ تبلیغی دانست و مراقبت از ورود نیروی انسانی به سازمان تبلیغات، در مسیر خدمت را وظیفه مهم و با اهمیت عنوان کرد و یادآور شد: مراقبت کردن از کسانی که در حال جنگ تبلیغی هستند کار مهم و با ارزشی است که نیازمند ظرافت، دقت و سرعت است لذا وظیفه شما در عین حال سرعت، ظرافت سنجی در حین انجام وظیفه است و امروز اهمیت کار شما به دلیل فرمایشات رهبری از همه مهمتر است.
حجت الاسلام و المسلمین قمی خاطر نشان کرد: حضرت آقا معتقدند که «ما باید بتوانیم در مقابل همه هجمه‌های دشمن، به تناسب دفاع کنیم و اگر اسلام ناب برای مردم به درستی تبیین شود حتماً مردم در مقابل دشمنان ایستادگی خواهند کرد»؛ لذا ایستادگی مردم در مقابل دشمنی که امروزه با تمام ابزار‌های رسانه‌ای آمده است نیازمند «تبیین حق» برای مردم است.
وی توجه به عمق استراتژیک دشمن و بی خبر نبودن از عمق استراتژیک خودی را یکی از راه‌های مبارزه عنوان کرد و گفت: نباید دشمن را ضعیف بدانیم هر چند که نباید از آن هم هراسی داشته باشیم، اما شناسایی درست محیط، از وظایف شما محسوب می‌شود و گاهی اوقات ممکن است مدیر شما اشراف کاملی به محیط خود نداشته باشد و این وظیفه شماست که با واقع بینی، چشمان او را بینا کنید.
رئیس سازمان تبلیغات اسلامی در پایان ضمن قدردانی از حاضرین در این همایش خاطر نشان کرد: اگر شما وظیفه خویش را به درستی انجام دهید حتماً باری از روی دوش نهضت تبلیغ برداشته خواهد شد.

ارسال نظر
پربازدیدترین مطالب
آخرین اخبار
پرطرفدار