کد خبر: ۳۱۷
امام جمعه سمنان:

تربیت نیروهای در تراز انقلاب اسلامی در دستور کار است

نماینده ولی­ فقیه در استان سمنان گفت: تربیت نیروهای در تراز انقلاب اسلامی ضامن بقای نظام و لازمه پیشرفت است.
۱۲ آبان ۱۴۰۰ - ۱۲:۲۹

به گزارش روابط عمومي سازمان تبليغات، حجت ­الاسلام والمسلمین مرتضی مطیعی در دیدار مدیران آموزش و پرورش و بسیج دانش آموزی استان به مناسبت هفته بسیج دانش آموزی با اشاره به گرامیداشت هفته بسیج و یاد و خاطره شهدا به ویژه شهدای دانش ­آموز اظهار داشت: دانش ­آموزان امروز باید با اهداف و آرمان‌­های شهدا به ویژه شهدای دانش­ آموز آشنا شوند.

وی با تأکید بر تداوم راه شهدا در ادامه راه انقلاب و نظام گفت: توجه به جوانان و نوجوانان از جمله مسائل و مواردی است که رهبر معظم انقلاب آن را در بیانیه گام دوم انقلاب مورد تأکید قرار داده‌­اند.

.نماینده ولی ­فقیه در استان سمنان تأکید کرد: دانش‌­آموزان امروز باید ادامه دهنده راه شهدا باشند و این نسل نیازمند توجه، مراقبت و محافظت بیشتری برابر توطئه­‌های دشمنان دارند.

حجت ­الاسلام مطیعی در ادامه گفت: دشمنان از طریق مختلف سعی در انحراف افکار و از بین بردن عقاید و آموزه ­های دین و فراموشی آرمان­‌های مقدس انقلاب و نظام دارند و نمی ­خواهند این آرمان­‌ها و اهداف به نسل­ های بعدی انتقال یابد.

وی با اشاره به شهدای مدافع حرم گفت: این شهدا همان جوانان و نوجوانانی هستند که با تأسی از شهدای هشت سال دفاع مقدس پا در میدان دفاع از کیان اسلام و انقلاب و نظام گذاشتند.

نماینده ولی ­فقیه در استان سمنان دانش­آموزان این استان را از نوجوانان و جوانان موفق و ممتاز دانست و گفت: مسئولان امر به ویژه در حوزه تعلیم و تربیت باید این نسل را از گزند و توطئه دشمنان دور بدارند.

سرهنگ محمد امامی، رئیس بسیج اقشار تخصصی سپاه قائم آل محمد(عج) استان سمنان نیز در این دیدار تربیت نیروی در تراز انقلاب اسلام را یکی از مهمترین اهداف و رویکردهای بسیج دانش ­آموزی عنوان کرد.

وی گفت: برنامه های متعدد و متنوعی در سطح قشر بسیج دانش ­آموزی و در پایگاه‌­های بسیج سراسر استان برای تعلیم آموزه­‌های دینی و اسلامی و تعالی معنوی پیوند نسل امروز با آرمان­‌های انقلاب و دفاع مقدس ویژه دانش‌­آموزان در دستور کار قرار دارد.

محمود احمدی، رئیس بسیج دانش آموزی استان سمنان نیز اظهار داشت: جامه عمل پوشاندن به بیانیه گام دوم انقلاب یکی از مهمترین اهداف سازمان بسیج دانش ­آموزی است و برنامه ­ریزی­‌ها در این راستا تدوین شده است.

ارسال نظر
پربازدیدترین مطالب
آخرین اخبار
پرطرفدار