کد خبر: ۳۱۹۲
معاون هماهنگی امور استان‌های سازمان تبلیغات اسلامی خبرداد

از دولت در طرح اقتصادی جدید حمایت می‌کنیم

حجت الاسلام والمسلمین ناصر شکریان امیری معاون «هماهنگی امور استان‌های سازمان تبلیغات اسلامی» از جزئیات اولین نشست فصلی هم اندیشی و هم افزایی مدیران کل استان‌ها را با رویکرد حمایت از دولت در طرح جدید اقتصادی خبر داد.
۱۷ خرداد ۱۴۰۱ - ۲۰:۲۲

حجت الاسلام والمسلمین ناصر شکریان امیری معاون «هماهنگی امور استان‌های سازمان تبلیغات اسلامی» در گفتگو با خبرنگار نهضت اظهار داشت: نشست فصلی مدیران کل سازمان تبلیغات اسلامی در سال ۱۴۰۱ با چند هدف برگزار شد.

جهاد تببین یک واجب فوری است

 حجت الاسلام والمسلمین ناصر شکریان امیری افزود: اولین هدف این نشست ،جهاد تبیین بود. به فرمایش مقام معظم رهبری به عنوان یک واجب فوری باید درنظر گرفته شود. به همین منظور یک کمیسیون تخصصی راجع به این موضوع برقرار و بحث های کارشناسانه ای دراین مورد انجام گرفت.

کمک به دولت در طرح جدید اقتصادی

معاون «هماهنگی امور استان‌های سازمان تبلیغات اسلامی» ادامه داد: دومین موضوعی که مدنظر قرار داشت موضوع کمک به دولت در اجرای طرح جدید اقتصادی است. با توجه به فرمایش مقام معظم رهبری که فرمودند همه دولت را در این طرح جدید اقتصادی کمک کنند در این نشست های سه روزه  با دعوت از رئیس کمیسیون بودجه مجلس و همچنین وزیر اقتصاد شرایط فراهم شد تا آنها توضیحاتی که لازم بود را ارائه دهند. مدیران کل نیز در این زمینه نکاتی را با این بزرگوران درمیان گذاشتند.

عفاف و حجاب

حجت الاسلام والمسلمین ناصر شکریان امیری گفت: بحث بعدی با توجه به اینکه در آستانه محرم قرار گرفته‌ایم می‌بایست ستاد عملیات محرم و اربعین به بحث و بررسی می پرداختند که در این نشست این فرصت فراهم شد. بحث دیگر، بحث عفاف و حجاب بود که با توجه به اینکه شرایط این روز‌ها و فرا رسیدن فصل تابستان کمیسیون نیزی دراین باره تشکیل شد. این مورد نیز مورد بحث و بررسی قرار گرفت.

 

ارسال نظر
پربازدیدترین مطالب
آخرین اخبار
پرطرفدار