کد خبر: ۳۳۲۶
رئیس اداره  تبلیغات اسلامی شهرستان دهگلان:

برنامه‌های دهه کرامت متناسب با مخاطبان مناطق مختلف اجرا می‌شود

رئیس اداره  تبلیغات اسلامی شهرستان دهگلان گفت: اجرای برنامه‌های متنوع دهه کرامت در شهرستان دهگلان متناسب با مخاطبان خاص مناطق شهری و روستایی برگزار می‌شود.
۱۸ خرداد ۱۴۰۱ - ۱۶:۱۶

به گزارش روابط عمومی اداره‌کل تبلیغات اسلامی کردستان؛  حجت‌الاسلام ابراهیم مولازاده رئیس اداره تبلیغات اسلامی شهرستان دهگلان در جلسه ستاد شئون فرهنگی شهرستان دهگلان اظهار کرد: دهه کرامت فرصتی برای معرفی سیره اهل بیت(ع) است و باید در این ایام با برنامه ریزی مناسب، زمینه اجرای برنامه های مختلف برای مخاطبان مختلف فراهم شود.

وی افزود: دهه کرامت فرصتی برای بیان ارادت مردم این شهرستان به اهل بیت عصمت و طهارت است و می‌توان با اجرای برنامه‌های مختلف در سطح مساجد، ارادت مردم این منطقه به اهل بیت را نشان داد.

حجت‌الاسلام مولازاده در ادامه گفت: مسائل روز جامعه حتماً باید در برنامه‌ها گنجانده شود تا به نحو احسن از مناسبت‌های دینی بهره برداری لازم برای حل معضلات ومسائل اجتماعی صورت گیرد.

وی تصریح کرد: برنامه‌های متنوعی در شهرستان دهگلان اجرا خواهد شد که مطابق با عناوین روزهای دهه کرامت وبا در نظرگرفتن مخاطبان خاص برنامه‌ها، جامعه هدف و تحقق شعارسال است .

حجت‌الاسلام مولازاده  یادآور شد: بیست و یکم خرداد ماه که مصادف با میلاد باسعادت علی ابن موسی الرضا (ع) است برنامه‌های متنوع وجذابی در شهردهگلان برگزار خواهد شد، البته اکثریت مخاطبان برنامه های این مناسبت مسئولین ارگانها وادارات هستند که امیدواریم بتوانیم قدمی درراستای خدمت کریمانه به مردم برداریم.

رئیس اداره تبلیغات اسلامی شهرستان دهگلان اضافه کرد: توجه ویژه به خانواده‌ها به عنوان کانون گرم محبت و کرامت در تمامی برنامه‌ها ومناسبت‌ها باید مدنظر قرار گیرد وچه بهترکه مخاطبان این برنامه، پدران و مادران و زوج‌های جوان به عنوان ستون‌های خانواده باشند.

ارسال نظر
پربازدیدترین مطالب
آخرین اخبار
پرطرفدار