کد خبر: ۳۳۷۰
در مجتمع فرهنگی نور شهرستان قروه صورت گرفت

برگزاری جشن ولادت کریمه اهل بیت و روز دختر

همزمان با دهه کرامت سالروز ولادت کریمه اهل بیت فاطمه معصومه (س) مراسم جشن و سرور در محل سالن اجتماعات مجتمع فرهنگی نور برگزار شد.
۲۵ خرداد ۱۴۰۱ - ۱۵:۰۸

برگزاری جشن ولادت کریمه اهل بیت و روز دختر

به گزارش روابط عمومی اداره کل تبلیغات اسلامی استان کردستان، همزمان با دهه کرامت و سالروز ولادت کریمه اهل بیت فاطمه معصومه (س)، مراسم جشن و سرور در محل سالن اجتماعات مجتمع فرهنگی نور برگزار شد.

حجت‌الاسلام حمیدی نیا سخنران این مراسم ضمن تبریک ولادت با سعادت کریم اهل البیت حضرت معصومه (س) به بیان ویژگیهای دختران پرداخت و گفت: هدف از نامگذاری این روز خجسته به نام روز دختر ااین است که دختران جامعه ما در سبک زندگی و فضایل دینی از شخصیت حضرت معصومه (س) الگو بگیرند.

حجت‌الاسلام حمیدی نیا مهم ترین فاکتور زندگی برای دختران را حفظ حجاب و حیا عنوان کرد و ادامه داد: این ویژگی در لحظه لحظه زندگی معصومین مشاهده می‌شود و حفظ حجاب می تواند اثرات مثبتی در جامعه داشته باشد و امنیت و آرامش را برای خانواده ها به ارمغان بیاورد.

حمیدی نیا با اشاره به اهمیت حجاب تصریح کرد: دختران به‌عنوان مادران آینده نقش بزرگی در تربیت فرزندان دارند و باید الگوی خود را ائمه معصومین علیهم السلام قرار دهند و موفقیت جامعه آینده را تضمین نمایند.

وی از دختران حاضر در مراسم خواست تا با پرورش خود در عرصه فرهنگی به ایفای نقش خود در ساخت ایران اسلامی اهتمام نمایند.

گفتنی است: در ادامه برنامه های شاد به مناسبت ولادت با سعادت اخت الرضا (ع) برگزار شد، کیک تولد کریمه اهل البیت بریده شد و کام حاضرین در این عید و همزمان با روز دختر شیرین شد و در پایان برنامه به تعدادی از حاضرین به قید قرعه هدایایی تقدیم شد.

ارسال نظر
پربازدیدترین مطالب
آخرین اخبار
پرطرفدار