کد خبر: ۳۳۷۵

برگزاری جشن میلاد حضرت معصومه(ع) و روز دختر در شهرستان مریوان

به همت اداره تبلیغات اسلامی مریوان، همزمان با دهه کرامت و خجسته سالروز ميلاد حضرت معصومه (س)، جشن روز دختر با حضور دختران و مادران شهرستان مریوان در ورزشگاه زاگرس برگزار شد.
۲۵ خرداد ۱۴۰۱ - ۱۴:۴۹

برگزاری جشن میلاد حضرت معصومه(ع) و روز دختر در شهرستان مریوان

به گزارش روابط عمومی اداره کل تبلیغات اسلامی کردستان، اين مراسم به همت اداره تبلیغات اسلامی شهرستان مریوان و با همکاری اداره کار، ورزش و جوانان و شهرداری کانی دینار با حضور 1200 نفر از  بانوان شهرستان در سالن راهیاب ملل مجموعه ورزشی زاگرس مریوان برگزار شد.

بنابراین گزارش، در این مراسم  خانم دکتر احمدی به عنوان سخنران مراسم به نقش دختران ایران زمین در عرصه‌های مختلف علمی ، هنری و فرهنگی جامعه پرداخت.

در ادامه گروههای دف نوازی و سرودخوانی به اجرای برنامه های شاد و مفرح پرداخته و در پایان از 14نفر از دختران برجسته شهرستان که در رشته های شغلی و علمی مختلف افتخارآفرین بوده و دارای رتبه های کشوری شده اند تجلیل شد.

حجت الاسلام ورهرام-  رئیس اداره تبلیغات اسلامی شهرستان مریوان-  در حاشيه اين مراسم ضمن تبريک میلاد حضرت معصومه (س) از حضور پرشور بانوان شهرستان ابراز خرسندي کرده و آن را مايه خير و برکت دانست.

وی هدف از برگزاری این مراسم را ایجاد شور و نشاط و همچنین معرفی سیره عملی حضرت معصومه (س) و نیز شناساندن چهره های تاثیر گذار شهرستان دانست و بر برگزاری بیشتر مراسم های ویژه بانوان تاکید کرد.

ارسال نظر
پربازدیدترین مطالب
آخرین اخبار
پرطرفدار