کد خبر: ۳۴۰۴
مسؤل هیئت مذهبی رهپویان علوی  سنندج

رسانه‌ها و مراکز آموزشی، شخصیت حضرت فاطمه (س) را برای نسل امروز بازگو کنند

ملاولی گفت: رسانه‌ها و مراکز آموزشی از جمله آموزش و پرورش و خانواده‌ها باید شخصیت حضرت فاطمه(س) را برای نسل امروز بازگو کنند.
۲۲ خرداد ۱۴۰۱ - ۱۵:۵۵

به گزارش روابط عمومی اداره‌ کل تبلیغات اسلامی کردستان، مراسم باشکوه دهه کرامت وتجلیل از دختران گروه سرود «سلام فرمانده» که اعضای هیئت مذهبی رهپویان علوی هستند در سنندج برگزار شد.

معصومه ملاولی- مسؤل هیئت مذهبی رهپویان علوی سنندج-  با اشاره به دهه کرامت و ولادت حضرت معصومه (س) گفت: حضرت معصومه (س) بهترین الگو برای بانوان و دختران است و باید ویژگی‌های این بانوی بزرگوار برای نسل امروز بازگو شود.

وی خاطرنشان کرد: رسانه‌ها و مراکز آموزشی از جمله آموزش و پرورش و خانواده‌ها باید شخصیت حضرت فاطمه (س) را برای نسل امروز بازگو کنند.

وی اضافه کرد: به مناسبت دهه کرامت ۱۵۰ نفر از بانوان و دختران، سرود سلام فرمانده را در شهرستان سنندج اجرا کردند.

دراین مراسم معنوی حجت‌الاسلام منتشلو از روحانیون این شهرستان درباره سیره و سبک زندگی حضرت فاطمه معصومه (ع) به عنوان بهترین الگوی دختران مسلمان نکاتی را مطرح کرد و افزود: اگر دختران امروز به جای فاطمه معصومه (س)، به دنبال اسوه و الگو درغرب هستند قصور مادران ومربیان است.

وی یادآور شد: اگر ابعاد مختلف شخصیت این بانوی مجلله برای نسل امروز درهاله‌ای از ابهام است، مقصر رسانه آموزش و پرورش و خانواده‌ها هستند و بی‌شک مهمترین رسالت خانواده و جامعه ،هویت بخشی به الگو‌ها ومعرفی آنهاست تا جوان امروز با اگاهی و بصیرت، الگوی برتر را بشناسد.

در ادامه مراسم معنوی، از دختران نمونه و محجبه عضو گروه سرود (سلام فرمانده) که دربرنامه مذکور هم این اثر فاخر راهمخوانی کردند، تجلیل بعمل آمد.

ارسال نظر
پربازدیدترین مطالب
آخرین اخبار
پرطرفدار