کد خبر: ۳۴۷۹

استقبال از طرح تربیت محور «ضیافت دخترانه» در چناران

رئیس اداره تبلیغات اسلامی چناران از استقبال از طرح تربیت محور «ضیافت دخترانه» در شهرستان خبر داد.
۲۵ خرداد ۱۴۰۱ - ۱۴:۲۸

استقبال از طرح تربیت محور «ضیافت دخترانه» در چنارانبه گزارش روابط عمومی اداره کل تبلیغات اسلامی خراسان رضوی ، حجت‌الاسلام محمداسحاق پاروکار در این خصوص گفت : امروزه، کار فرهنگی و تربیتی در حوزه نوجوانان و جوانان یکی از نیازهای جدی کشور است که بر این مبنا نیروسازی برای آینده انقلاب اسلامی نیز صورت می‌پذیرد.
وی به تاکیدات مقام معظم رهبری در زمینه برنامه سازی هدفمند برای نوجوانان و جوانان در حوزه تربیت نیرو و کار تشکیلاتی اشاره کرد.
حجت الاسلام پاروکار تصریح کرد: بر این مبنا، اداره تبلیغات اسلامی با همکاری حوزه علمیه معصومیه و بسیج خواهران فعالیتی را از ابتدای ماه رمضان آغاز کردیم که خروجی اولیه آن این است که در حال حاضر ۸۰ دختر خانم ۱۰ تا ۱۶؛سال را با عنوان «ضیافت دخترانه» دور هم جمع کرده ایم.
وی در ادامه گفت: بر اساس این طرح هر هفته استاد اخلاق از مشهد به شهرستان می‌آید و بر پایه کتاب معراج‌السعاده درس اخلاق ارائه می‌کند.
پاروکار عنوان داشت: اساتید دعوت شده در این طرح موضوع این کتاب را به صورت قابل فهم برای گروه هدف دختران ۱۰ تا ۱۶ سال ارائه می‌کنند.
وی با اشاره به استقبال شایان توجه نوجوانان از این طرح گفت: خانواده‌ها و مسئولان شهر نیز از این طرح استقبال کردند و هر هفته به جمعیت دختران حاضر در این طرح در کلاس‌های اخلاق اضافه می‌شود.
حجت الاسلام پاروکار ابراز امیدواری کرد که در تابستان به موازات این طرح تربیت محور، دورهمی گروه پسران  نیز با همین هدف راه‌اندازی شود .

ارسال نظر
پربازدیدترین مطالب
آخرین اخبار
پرطرفدار