کد خبر: ۳۴۹
برگزاری رویداد قیام در دامغان

جبهه فرهنگی انقلاب اجازه ندهد منویات مقام معظم رهبری دچار غربت نظری و عملی شود

مدیر کل تبلیغات اسلامی استان سمنان با تاکید بر اینکه جبهه فرهنگی انقلاب نیز با اصل انقلاب و حرکت آن سر و کار دارد گفت: یکی از وظایف این مجموعه این است که اجازه ندهد منویات مقام معظم رهبری دچار غربت نظری و عملی شود و در خصوص این موضوع برگزاری جلسات مباحثه ای عمیق نیاز است
۱۷ آبان ۱۴۰۰ - ۱۱:۱۷

به گزارش روابط عمومی اداره کل تبلیغات اسلامی استان سمنان حجت الاسلام عباس عبداللهی مدیرکل تبلیغات اسلامی این استان در نشست تخصصی رویداد قیام ویژه رابطان و فعالان فرهنگی جبهه فرهنگی انقلاب اسلامی استان سمنان با اشاره به موقف کنونی جمهوری اسلامی ایران گفت: پیروزی انقلاب اسلامی ایران در سال 57 معادلات منطقه ای و بین المللی را در دنیای نظم جدید نظام سلطه بر هم زده است.

وی اظهار کرد: جمهوری اسلامی ایران در طول سال های بعد از پیروزی انقلاب مقاطع حساس و سرنوشت سازی را با تدابیر حکیمانه امام خمینی (ره) و مقام معظم رهبری پشت سر گذاشته است.

مدیر کل تبلیغات اسلامی استان سمنان با اشاره به تحریف علنی انقلاب و خط امام از سال 94 به بعد بیان کرد: مقام معظم رهبری سال 94 در مراسم سالگرد ارتحال امام خمینی در حرم مطهر حضرت امام بیان داشتند که مسئولان شاگردان امام دلسوزان انقلاب و ملت بدانند که راه امام در کشور ما در حال تحریف است و در ادامه تاکید داشتند که اگر از راه امام غفلت کنیم فراموش کنیم و یا عمدا آن را کنار بگذاریم ملت سیلی خواهد خورد.

عبداللهی در ادامه صحبت های خود با اشاره به بیانیه گام دوم انقلاب مقام معظم رهبری گفت:‌ بیانیه گام دوم یک طرح تحول و معماری بزرگ اجتماعی برای انقلاب در مسیر رشد است اما متاسفانه بعد از گذشت سه سال از صدور این پیام هنوز اقدام جدی جهت پیاده سازی و گفتمان سازی واقعی این پیام در بین مردم صورت نگرفته است تا جایی که باعث گلایه مندی معظم له نیز شد.

وی با تاکید بر تلاش همه جانبه جهت تحقق بیانات و منویات مقام معظم رهبری افزود: رهبر معظم انقلاب در بیانیه گام دوم جوانان را مخاطب قرار داده و بار سنگین تحقق شعارهای انقلاب را بر دوش آنان گمارده اند.

مدیر کل تبلیغات اسلامی استان سمنان با اشاره به بیانات رهبر انقلاب اسلامی در نخستین دیدار رئیس‌جمهور و اعضای هیئت دولت سیزدهم بیان کرد: مقام معظم رهبری در این دیدار بیان داشتند   "به گمان بنده، ساختار فرهنگی کشور نیاز به یک بازسازی انقلابی دارد. ما مشکل داریم در ساختار فرهنگی کشور؛ و یک حرکت انقلابی لازم است. البتّه «حرکت انقلابی» یعنی خردمندانه و عاقلانه. معنای «انقلابی بودن» بی‌هوا حرکت کردن و بی‌حساب حرکت کردن نیست".

عبداللهی با بیان اینکه جبهه فرهنگی انقلاب نیز با اصل انقلاب و حرکت آن سر و کار دارد گفت: یکی از وظایف این مجموعه این است که نگذارد منویات مقام معظم رهبری دچار غربت نظری و عملی شود و در خصوص این موضوع مباحثات عمیق نیاز است.

وی با تاکید بر برگزاری جلسات مباحثه جبهه فرهنگی انقلاب در استان گفت: البته این مجموعه نباید دچار واگرایی اجتماعی و عمل زدگی شود و برای کمک به انقلاب باید از نقد درون گفتمانی خود آغاز کند

ارسال نظر
پربازدیدترین مطالب
آخرین اخبار
پرطرفدار