کد خبر: ۳۴۹۸

برگزاری نشست آموزشی جهاد تبیین ویژه كاركنان جهاد کشاورزی شهرستان مریوان

نشست آموزشی جهاد تبیین ویژه كاركنان جهاد کشاورزی شهرستان مریوان با حضور رئیس اداره تبلیغات اسلامی این شهرستان برگزار شد.
۲۸ خرداد ۱۴۰۱ - ۰۸:۴۴

به گزارش روابط عمومی اداره کل تبلیغات اسلامی کردستان، نشست آموزشی جهاد تبیین ویژه كاركنان جهاد کشاورزی شهرستان مریوان با حضور رئیس اداره و به همت تبلیغات اسلامی این شهرستان برگزار شد، حجت‌الاسلام حسن ورهرام رئیس اداره تبلیغات اسلامی مریوان در این نشست با اشاره به تأسیس جهاد کشاورزی در سال ۵۸ گفت: جهادسازندگی با محوریت؛ محرومیت زدایی در کشور و آبادانی خرابی‌های رژیم گذشته به فرمان امام خمینی (ره) در ۲۷ خرداد ماه ۱۳۵۸ تشکیل شد و یکی از رخداد‌های مهم انقلاب اسلامی محسوب می‌شود که شکل‌گیری و روند حرکت آن توانست دستاورد‌ها و توفیقات فراوانی را عاید نظام اسلامی ایران کند.

وی افزود: خرد و اندیشه والای بنیانگذار جمهوری اسلامی در تأسیس جهادسازندگی از آنجا بیشتر واقع و روشن می‌شود که این نهاد مردمی و برخاسته از بطن و متن انقلاب اسلامی با داشتن کمترین اتکاء به دولت و در پی بهره گرفتن از روحیه‌ای معنوی؛ ارزشی، الهی و جهادی توانست در تمامی صحنه‌ها وعرصه‌های انقلاب در طول ۸ سال دفاع مقدس و در دوران‌های بازسازی و سازندگی کشور پیشگام و پیش آهنگ سایر دستگاه‌ها و سازمان‌ها باشد.

رئیس اداره تبلیغات اسلامی مریوان گفت: یکی از کار‌های خوب که در دولت سیزدهم انجام شد زنجیره تولید، توزیع، بازرسی و نظارت به وزارت جهاد کشاورزی واگذار شد و یک زنجیره واحد شکل گرفت و اثرات خوب آن در قالب قرارگاه امنیت غذایی در ایام پایانی سال ۱۴۰۰و ایام عید و تعطیلات سال ۱۴۰۱ شاهد بودیم.

 وی ضمن تشکر ازكاركنان  جهاد کشاورزی به ضرورت تبیین زحمات آنان اشاره کرد و گفت: حوزه امنیت غذا در کشور به قرارگاه جهاد تبیین و رسانه نیاز دارد و جهاد تبیین باید در تمام ابعاد بخش کشاورزی در حرکت باشد.

حجت الاسلام ورهرام تاکید کرد: نقش رسانه در کاهش یا تعدیل مصرف کالا و عبور از بحران‌های کوتاه مدت مهم است و در غرب، رسانه‌ها بازار را در شرایط بحران از طریق تشویق مردم در مصرف یا کاهش مصرف یک کالا، تنظیم می‌کنند.

وی در پایان گفت: وظیفه تک تک آحاد مردم در این برهه حساس زمانی که دشمنان از هر راهی برای تخریب نظام در حرکتند یک ضرورت است چرا که دشمنی از زمان حضرت آدم (ع) تا کنون بوده و خواهد بود و به مقتضیات زمان باید آمادگی لازم را برای مقابله این هجمه‌ها داشت.

ارسال نظر
پربازدیدترین مطالب
آخرین اخبار
پرطرفدار