کد خبر: ۳۵۰۱
مدیرکل تبلیغات اسلامی گیلان:

اعتبارات تبلیغات اسلامی در مقایسه با دستگاه‌های فرهنگی اندک است

مدیرکل تبلیغات اسلامی گیلان گفت: مدیر کل تبلیغات اسلامی گیلان گفت: بودجه و اعتبارات سازمان تبلیغات اسلامی در مقایسه با سایر دستگاه‌های فرهنگی اندک و ناچیز است.
۲۸ خرداد ۱۴۰۱ - ۱۰:۵۹

به گزارش روابط‌عمومی اداره‌کل تبلیغات اسلامی گیلان، حجت‌الاسلام «سعید مهدوی» در نشست با مجمع نمایندگان استان گیلان در سالن جلسات اداره‌کل تبلیغات اسلامی گیلان گفت: اگر جامعه می‌خواهد به تقوای الهی برسد شعائر الهی باید در آن پیاده شود اين در حالي است كه شعائر الهی مانند نماز جماعت، مجلس روضه امام حسین (ع)، حج و... نشانه حکومت الهی است.

وی با اشاره به اینکه سازمان تبلیغات اسلامی برای پیاده شدن احکام دینی دغدغه زیادی دارد، افزود: نمایندگان مجلس برای حل مشکلات در مسائل مختلف دغدغه بسیاری دارند.

مهدوی با بيان اينكه نیروی انسانی ، منابع اعتباری و بودجه سازمان تبلیغات اسلامی در مقایسه با سایر دستگاه‌های فرهنگی بسیار ناچیز است اذعان داشت: نقاط قوت سازمان تبلیغات اسلامی با توجه به عقبه اجتماعی و وجود تشکل‌های دینی بالا است.

مدیرکل تبلیغات اسلامی گیلان با اشاره به اینکه هیئات مذهبی در بحث مقابله با کرونا با تمام توان در صحنه حضور داشتند، يادآورشد: مطالبه ما از نمایندگان مجلس شورای اسلامی، همکاری برای تخصیص بودجه به سازمان تبلیغات اسلامی است همچنين خانه‌های عالم نیازمند تجهیزات بیشتر هستند.


ارسال نظر
پربازدیدترین مطالب
آخرین اخبار
پرطرفدار