کد خبر: ۳۵۳۸
رئیس اداره تبلیغات اسلامی بیجار

تبلیغات اسلامی، نقش مهم و اساسی در ترویج ارزش های دینی بر عهده دارد

رئیس تبلیغات اسلامی بیجار با تاکید بر اهمیت فعالیت تبلیغات اسلامی گفت: تبلیغات اسلامی نقش مهمی در ترویج ارزش های دینی و آرمان های انقلاب بر عهده دارد.
۲۸ خرداد ۱۴۰۱ - ۱۵:۲۴

به گزارش روابط عمومی اداره کل تبلیغات اسلامی استان کردستان، حجت الاسلام جلیل مختاری نیا در خطبه های پیش از نماز جمعه ، ضمن تبریک سالروز  تاسیس تبلیغات اسلامی اظهار داشت: تبلیغات اسلامی به عنوان یک نهاد دینی نقش محوری و اساسی در اعتلای ارزش های دینی و انقلابی در جامعه برعهده دارد و ما وظیفه داریم با برنامه های ریزی هدفمند و منظم با کمک تمامی دستگاه‌های اجرایی برای ترویج و تبلیغ دین اسلام هم جانبه تلاش کنیم.

وی افزود:سازمان تبلیغات اسلامی نهادی منتسب به دین است و برای خدمت در این ساحت و تبلیغ معارف و احیای شعائر دینی و ارزش های انقلاب در جامعه تشکیل شده و بر همین اساس، اقدامات و تلاش های صورت گرفته در این مجموعه نیز باید برای حفظ شان این جایگاه انجام شوند.

وی به خدمات و اقدامات انجام شده توسط سازمان تبلیغات اسلامی در زمینه‌های نرم‌افزاری و سخت‌افزاری اشاره کرده و گفت: اداره تبلیغات اسلامی بیجار نیز با تمام توان در راستای ترویج دین و فرهنگ اسلامی و تمامی زمینه‌ها تلاش‌های بسیاری کرده است.

رئیس اداره تبلیغات اسلامی بیجار تلاش این اداره را در راستای اجرایی کردن منویات مقام معظم رهبری و امام خمینی (ره) در خصوص خدمت به مردم دانست و بیان کرد: همه ساله گستره جغرافیایی خدمات و اقدامات سازمان تبلیغات اسلامی بیشتر شده و به تبع آن نیز اداره تبلیغات اسلامی بیجار فعالیت‌های ویژه خود را به روستاها بسط و گسترش داده است.

وی از اعزام بیش از 3هزار مبلغ به روستاهای این شهرستان در مناسبت های مختلف سال خبر داد و گفت: این میزان نسبت به سال گذشته رشد خوبی داشته است.

حجت الاسلام مختاری نیا به اهمیت جهاد تبیین اشاره و عنوان کرد: تبلیغات اسلامی می‌تواند با استفاده از ظرفیت‌هایی اعم از هیئات‌مذهبی، مداحان، مبلغین، کانون‌ها و مؤسسات قرآنی در جهاد تبیین فعالیت کند.

حجت‌الاسلام مختاری نیا در پایان به مهمترین برنامه های پیش روی این اداره در سال جاری اشاره کرد و بیان داشت: افزایش برگزاری گفتمان‌های دینی با بهره گیری از توان اساتید مجرب، برگزاری کارگاه‌های آموزشی با موضوع آسیب‌های اجتماعی در مناطق روستایی و محروم مورد هدف، جذب استعدادهای قرآنی، جذب دانش‌آموزان و آشنایی با رشته معارف اسلامی و اعزام مبلغ به مناطق دور دست و حتی چند خانواری در مناسبت‌های مختلف را از جمله برنامه‌های شاخص در نظر گرفته در طی سال‌جاری عنوان کرد.

ارسال نظر
پربازدیدترین مطالب
آخرین اخبار
پرطرفدار