کد خبر: ۳۵۴۱

تفاهم‌نامه آموزش و پرورش و سازمان تبلیغات اسلامی

وزارت آموزش و پرورش و سازمان تبلیغات اسلامی به منظور حرکت به سمت علم نافع تفاهم‌نامه امضا کردند.
۲۹ خرداد ۱۴۰۱ - ۱۴:۳۳

به گزارش نهضت، وزیر آموزش و پرورش در مراسم انعقاد تفاهم‌نامه بین وزارت آموزش و پرورش و سازمان تبلیغات اسلامی  گفت: علم نافع، علم جهت‌دار برای مبارزه با استکبار جهانی است.

یوسف نوری با بیان اینکه تاسیس مدارس صدرا همکاری مناسبی میان آموزش و پرورش و سازمان تبلیغات اسلامی بود، افزود: این مدارس ظرفیت بسیاری از رشته‌ها را که از بین رفته بود، دوباره احیا کرد و همچنین این مدارس در جهت محقق شدن سند تحول بنیادین است‌.

وزیر آموزش و پرورش خاطرنشان کرد: امیدواریم کارگروه‌ها با سرعت شیوه‌نامه‌ها را بنویسند و با قوت و سرعت بیشتر برای اجرای این موارد و اجرایی سازی سند تحول، منویات مقام معظم رهبری پیش رویم.

رییس سازمان تبلیغات اسلامی در مراسم انعقاد تفاهم نامه بین وزارت آموزش و پرورش و سازمان تبلیغات اسلامی با بیان اینکه مساله اولویت دادن به نوجوان و کودک مهم است، گفت: بخشی از انجام امور سازمان موسوم به تبلیغ اصیل و تبلیغ چهره به چهره در فضای فرهنگی است که باید از محور‌های مختلف برای آموزش و پرورش کودکان برای این امر روی کار بیایند.
حجت الاسلام محمد قمی افزود: از ماجرای نخبگان و حلقه‌های میانی هم برای فعالیت در فضای کودک آماده هستیم، سازمان تبلیغات اسلامی هم وظایف خود را محدود به یک یا دو محور نکرده است و برای همکاری با آموزش و پرورش اراده‌ای جدی دارد.

ارسال نظر
پربازدیدترین مطالب
آخرین اخبار
پرطرفدار