کد خبر: ۳۵۴۷

برگزاری طرح اوقات فراغت در ۵۴ مسجد تایباد

با مشاركت اداره تبليغات اسلامي طرح اوقات فراغت در ۵۴ مسجد شهر و روستاهای تایباد برگزار می شود .
۲۹ خرداد ۱۴۰۱ - ۰۹:۰۱

به گزارش روابط عمومی اداره کل تبلیغات اسلامی خراسان رضوی ، حجت‌الاسلام علیپور رئیس اداره تبلیغات اسلامی تایباد با بيان اينكه با مشاركت اين اداره طرح اوقات فراغت در ۵۴ مسجد شهر و روستاهای تایباد برگزار می شود اظهار داشت: با توجه به اهمیت اوقات فراغت و لزوم بسترسازی مناسب از سمت متولیان فرهنگی از جمله سازمان تبلیغات اسلامی طرح اوقات فراغت ، همواره مورد توجه و دقت بوده است.

حجت‌الاسلام علیپور بر لزوم توجه به برنامه‌های هدفمند فرهنگی، قرآنی و آموزشی در قالب طرح اوقات فراغت تابستانی تاکید کرد و گفت : نخستین فعالیت در راستای به منصه ظهور رساندن اهداف یاد شده، تشکیل ستاد اوقات فراغت شهرستان بود و متولیان و نهادهای مختلف برای هم‌افزایی برنامه‌های مناسب دعوت شدند .

برگزاری طرح اوقات فراغت در ۵۴ مسجد تایباد
وی با اشاره به اینکه به طور خاص بخشی از برنامه‌های هدف در اوقات فراغت تابستان، با محوریت مساجد انجام می شود، اذعان داشت : سعی ما بر این بوده که در اجرای برنامه‌های اوقات فراغت از ظرفیت مساجد به عنوان پایگاه مهم ارتباط دانش‌آموزان با مسجد بهره گیری شود.

حجت‌الاسلام علیپور افزود : در خصوص برنامه ریزی و اجرای کلاس های تابستانی با امامان و متولیان مساجد و سایر دستگاه ها شهرستان جلسات توجیهی و هماهنگی برگزار شد.

وی با بیان اینکه محور برنامه‌های تابستانی ، قرآنی خواهد بود ، گفت : در 54 مسجد شهرهای تایباد و باخرز و چند شهر اقماری برنامه‌های اوقات فراغت برگزار خواهد شد.
رئیس اداره تبلیغات اسلامی تایباد خاطرنشان كرد : برگزاری کلاس‌های حفظ، قرائت، روخوانی، مداحی، زبان انگلیسی، آموزش‌های فنی و حرفه ای، كلاس هاي ورزشی و اردوهاي تفريحي اخلاقي از جمله اهداف طرح اوقات فراغت در مساجد است.

ارسال نظر
پربازدیدترین مطالب
آخرین اخبار
پرطرفدار