کد خبر: ۳۵۷۳
سرپرست اداره تبلیغات اسلامی بانه خبر داد:

تشکیل هیئت اندیشه‌ورز بانوان قرآنی

حجت‌الاسلام عارف رازیانی از تشکیل هیئت اندیشه‌ورز بانوان قرآنی این شهرستان بانه خبر داد و گفت: این هیئت متشکل از هفت نفر از بانوان فعال قرآنی این شهرستان است.
۳۰ خرداد ۱۴۰۱ - ۱۸:۰۷

به گزارش روابط عمومی اداره کل تبلیغات اسلامی کردستان، هیئت اندیشه ورز بانوان قرآنی شهرستان بانه با حضور حجت‌الاسلام عارف رازیانی- سرپرست اداره تبلیغات اسلامی شهرستان بانه - با حضور هفت نفر از فعالان قرآنی تشکیل و راه‌اندازی شد.

حجت‌الاسلام رازیانی با تاکید بر نقش راهبردی و ظرفیت کم‌نظیر بانوان در امر جریان‌سازی و گفتمان‌سازی در حوزه فعالیت‌های قرآنی گفت: هیئت اندیشه ورز بانوان قرآنی این شهرستان با حضور بانوان فعال قرآنی در جهت استفاده از تجربیات و توانمندی و ارائه ایده‌های نو تشکیل می‌شود.

وی اظهار کرد: پس از پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی، بانوان در عرصه‌های مختلف نقش ارزنده‌ای در شکل گیری و توسعه جریان‌های قرآنی ایفا کرده و در تمامی ابعاد پژوهشی، تبلیغی و ترویجی حضور فعال و پررنگ داشته‌اند به طوریکه اکنون غالب مخاطبان فعالیت‌های قرآنی را بانوان تشکیل داده‌اند.

سرپرست اداره تبلیغات اسلامی شهرستان بانه به مهمترین هدف ایجاد و تشکیل هیئات اندیشه‌ورز قرآنی اشاره کرد و گفت: ایجاد زمینه حضور عالمانه و موثر بانوان سراسر کشور در حوزه‌های مختلف قرآن و عترت برای تحقق سبک زندگی قرآنی، مهمترین هدف این هیئت های اندیشه ورز است.

در ادامه این جلسه با رأی گیری بانوان قرآنی حاضردر جلسه، فاطمه رسول برده‌رش به‌عنوان رئیس، پروانه لاوی به‌عنوان نائب رئیس و رقیه پناهی به‌عنوان دبیر جلسه و کارشناس و رابط قرآنی اداره، سنور خدایی نماینده اداره آموزش و پرورش و آوات خدایی بعنوان نماینده حوزه علمیه خواهران انتخاب شدند.

 

 

ارسال نظر
پربازدیدترین مطالب
آخرین اخبار
پرطرفدار