کد خبر: ۳۶۱۶
مدیرکل تبلیغات اسلامی استان زنجان

در پیاده روی اربعین باید به مسائل فرهنگی توجه جدی داشته باشیم

به گزارش روابط عمومی اداره کل تبلیغات استان زنجان، حجت‌الاسلام سعید احمدی، در جلسه ستاد اربعین استان زنجان گفت: باید یک فرمانده میدانی برای مراسم پیاده روی اربعین مشخص شود.
۰۱ تير ۱۴۰۱ - ۰۹:۰۸

به گزارش روابط عمومی اداره کل تبلیغات اسلامی استان زنجان، مدیرکل تبلیغات اسلامی استان ، در جلسه ستاد اربعین زنجان گفت: باید یک فرمانده میدانی برای مراسم پیاده روی اربعین مشخص شود.

وی با بیان اینکه در مسیر برگشت با توجه به خستگی زائران باید خدمات قوی‌تری ارائه شود؛ اظهار کرد: با توجه به گرمای هوای امسال باید به خدمات‌رسانی‌های مسیر رفت و برگشت توجه ویژه‌ای شود.

مدیرکل تبلیغات اسلامی استان زنجان، با بیان اینکه موکب‌ها با یکدیگر همکاری و هماهنگی لازم را داشته باشند، گفت: باید برای راهپیمایی اربعین یک فرمانده میدانی تعیین شود.

احمدی تاکید کرد: جنس کار اربعین و پیاده‌روی و برنامه‌های مسیر متفاوت از سایر مسائل است و باید برای مسئله فرهنگی پیاده‌روی اربعین اعتباراتی در نظر گرفته شود.

وی با بیان اینکه باید به مسائل فرهنگی توجه جدی داشته باشیم، افزود: در مسیر پیاده‌روی برنامه‌های خاصی برای کودکان و نوجوانان در نظر گرفته شده است‌.

مدیرکل تبلیغات اسلامی استان زنجان با بیان اینکه از ظرفیت روحانیون در اربعین باید استفاده شود، ابراز کرد: همچنین اعزام روحانیون در دستور کار است تا در موکب‌ها مستقر شوند.

ارسال نظر
پربازدیدترین مطالب
آخرین اخبار
پرطرفدار