کد خبر: ۳۶۲۹
رییس تبلیغات اسلامی کبودرآهنگ خبر داد؛

برگزاری۱۵برنامه به مناسبت سالروز تاسیس تبلیغات اسلامی درکبودرآهنگ

رئیس تبلیغات اسلامی شهرستان کبودرآهنگ گفت: ۱۵برنامه از اول تا ششم تیرماه به مناسبت سالروز تاسیس سازمان تبلیغات اسلامی در شهرستان کبودرآهنگ برگزار می‌شود.
۳۱ خرداد ۱۴۰۱ - ۱۶:۵۵

برگزاری۱۵برنامه به مناسبت سالروز تاسیس تبلیغات اسلامی درکبودرآهنگحجت الاسلام ابوالحسن کیهانی اظهار داشت: سازمان تبلیغات اسلامی یک نهاد دینی و فرهنگی است که در سال ۱۳۶۰ به فرمان امام خمینی(ره) و بر اساس یک نیاز ملی که خلأ آن به خوبی احساس می‌شد تأسیس شد.

وی گفت: این نهاد انقلابی به دلیل برخورداری از ظرفیت‌های مختلف دینی و مذهبی، وظایفی همچون مقابله با تبلیغات سوء و تهاجم فرهنگی دشمنان، احیا و اشاعه معارف و فرهنگ تاریخ اسلام و رفع نیازهای فرهنگی طبقات جامعه به ویژه جوانان را به عهده دارد.

رئیس تبلیغات اسلامی شهرستان کبودرآهنگ به دستاوردهای سازمان تبلیغات اسلامی اشاره کرد وافزود: احیای سنتهای فراموش شده، سازمان دهی و ساماندهی تشکلهای مردمی، ارتقای سطح قرآن آموزی مردم،ترویج اخلاق اسلامی، دفاع از اصول اسلام ونظام مقدس را از توفیقات مهم این نهاد برگرفته از بطن انقلاب اسلامی برشمرد.

وی به سپردن امور به بخش مردمی به عنوان یکی از رویکردهای سازمان تبلیغات اسلامی اشاره کرد و گفت: بهره‌مندی از نظرات و پیشنهادهای نخبگان و اندیشمندان ازمهمترین رویکرد این نهاد دینی است.

حجت‌الاسلام کیهانی ضمن تشریح برنامه های هفته تبلیغ و اطلاع رسانی دینی، برگزاری برنامه بزرگداشت سالروز تاسیس سازمان تبلیغات اسلامی همزمان با سراسر کشور گفت: تجلیل از فعالان عرصه تبلیغ فرهنگ دینی، غبارروبی گلزار شهدا، دیدار با خانواده جانبازان ،سرکشی از خانواده روحانیون، نشست با خبرنگاران و برگزاری نشست با مسئولان هیات‌های مذهبی و مداحان، برگزاری همایش ورث خادمین ،همایش طلاب و روحانیون در شهرستان، توزیع بسته های معیشتی در بین اقشار ضعیف، تشکیل غرفه های فرهنگی و...را از مهمترین این برنامه‌ها برشمرد.

ارسال نظر
پربازدیدترین مطالب
آخرین اخبار
پرطرفدار