کد خبر: ۳۶۶۳

دیدار رئیس اداره تبلیغات اسلامی سنندج با نائب رئیس شورای هیئات مذهبی

به مناسبت فرارسیدن یک تیر، «روز تبلیغ و اطلاع رسانی دینی»، رییس اداره تبلیغات اسلامی شهرستان سنندج و کارشناسان فرهنگی این اداره با آقای سید احمد موسوی -نایب رئیس شورای هیئات مذهبی - و پیشکسوت فعال مذهبی، دیدار و گفتگو کردند.
۰۱ تير ۱۴۰۱ - ۱۹:۰۱

به گزارش روابط عمومی اداره کل تبلیغات اسلامی کردستان؛ در این دیدار حجت الاسلام والمسلمین حاتمیان - رئییس اداره تبلیغات اسلامی سنندج - ضمن تقدیر از زحمات دلسوزانه اقای موسوی تلاش در عرصه تبلیغ دین وارزشهای دینی را رسالت همه کسانی دانست که دغدغه‌مند تربیت دینی مردم هستند.

وی افزود: بی شک فعالیت های قرآنی، مذهبی وآنچه در ترویج فرهنگ دینی مؤثر است در تقلیل آسیب‌های اجتماعی و سوق دادن نسل جوان به سمت وسوی دین منشأ اثر است .

حجت الاسلام حاتمیان در ادامه عنوان کرد: توجه به ذائقه جوان امروز در ابلاغ دین به این نسل ضروری و لازم است و در واقع اگر در تربیت دینی ،سلیقه و ذائقه مخاطب مورد توجه قرار نگیرد، در تربیت نسل دین یاور توفیقی حاصل نخواهد شد.

در ادامه سید احمد موسوی- نایب رئیس شورای هیئات مذهبی شهرستان سنندج - نیز ضمن تشکر از حسن نظر حاج آقا حاتمیان گفت: افتخار خادمی امام حسین(ع) را مرهون تفکر وتربیتی میدانم که با گوشت وپوستم عجین شده و دراین مسیر به لطف خداوند از هیچ کوششی فروگذار نخواهم کرد، وی در پایان با اشاره به برخی از مشکلات هیات مذهبی ، مساعدت وحمایت بیشتر برای ارتقای فعالیت هیئات مذهبی را خواستارشد.

ارسال نظر
پربازدیدترین مطالب
آخرین اخبار
پرطرفدار