کد خبر: ۳۶۶۶
به همت اداره تبلیغات اسلامی بانه

برپایی میز خدمت در مساجد شهرستان بانه

به مناسبت روز تبلیغ و اطلاع رسانی دینی و سالروز تأسیس سازمان تبلیغات اسلامی، به همت اداره تبلیغات اسلامی بانه میز خدمت در مساجد این شهرستان برپا شد.
۰۱ تير ۱۴۰۱ - ۱۸:۴۸

به گزارش روابط عمومی اداره کل تبلیغات اسلامی کردستان؛ حجت الاسلام عارف رازیانی- رئیس اداره تبلغات اسلامی شهرستان بانه -به منظور بازدید و بررسی مشکلات مساجد با حضور رئوف کدخدایی مسئول مرکز بزرگ اسلامی در مساجدنور، مولوی، توحید، جامع، حسینیه و روستای مجسه با ائمه جماعات ماموستایان عبدالرحمان خدایی، ماموستا جمال کریمی، ماموستا محمد کریمی، ماموستا محمد علیزاده و ماموستا امامی دیدار و گفتگو کرد و به سؤالات مردمی در خصوص برنامه‌ها و اقدامات این نهاد در زمینه‌های مختلفی مانند فرهنگی، مبلغین، امور مساجد و روحانیون پاسخ داده شد. 

حجت الاسلام عارف رازیانی در این دیدار اظهار داشت: به فرمان امام راحل(ره) این سازمان تاسیس شد تا خدمات خوبی در زمینه مسائل فرهنگی و تبلیغ دین مبین اسلام در سراسر کشور ارائه دهد.

وی افزود: امسال به مناسبت سالروز تبلیغات اسلامی برنامه‌های متنوعی از جمله تجدید میثاق با شهدای انقلاب و دفاع‌مقدس، دیدار با خانواده شهدای تبلیغ، تجلیل از برترین های تبلیغ، فراخوان مسابقه پیامکی، دیدار با روحانیون و فعالان عرصه تبلیغ، تشریح عملکرد یکساله در مسجد جامع، حضور در همایش استانی و تکریم و تجلیل مبلغان و میز خدمت در مساجد برگزار می‌شود.

رئیس اداره تبلیغات اسلامی بانه در پایان با اشاره به گسترش میز خدمت در روستاهای این شهرستان عنوان کرد: در پایان خرداد نیز میز خدمت در بخش آرمرده با حضور ائمه جماعات ۲۰ روستا با حضور مسئولین کلیه ادارات برگزار و مشکلات روحانیون و مساجد بررسی شد.

 

ارسال نظر
پربازدیدترین مطالب
آخرین اخبار
پرطرفدار