کد خبر: ۳۶۶۸
به مناسبت روز ملی تبلغ و اطلاع رسانی دینی

۲۹ نفر از فعالان عرصه دین در کردستان تجلیل شدند

به مناسبت روز ملی تبلغ و اطلاع رسانی دینی و به همت اداره کل تبلیغات اسلامی کردستان، 29 نفر از فعالان عرصه دین در استان تجلیل شدند.
۰۱ تير ۱۴۰۱ - ۱۹:۰۷

حجت‌الاسلام برومند رازیانی - مدیرکل تبلیغات اسلامی کردستان- ظهر چهارشنبه یکم تیرماه در مراسم روز ملی تبلیغ و اطلاع رسانی دینی و سالروز تاسیس سازمان تبلیغات اسلامی کردستان که در مجتمع فرهنگی نور سنندج برگزار شد، اظهار کرد: هر کسی در این کشور و به‌ویژه در استان فرهنگی کردستان در راستای تبلیغ دین و تبلیغ اسلام ناب قدمی بردارد وظیفه ما همراهی، پشتیبانی و حمایت از آنهاست و اگر مانعی بر راه آنها هست برای برداشته شدن آنها کمک کنیم.

وی با بیان اینکه ما پشتیبان و کمک کننده هستیم نه متولی و متصدی صرف کار امور دینی؛ اعلام کرد: تبلیغ دین یک واجب بر گردن آحاد جامعه اسلامی است و باید همه مردم در کنار روحانیون و علما به عنوان پرچمدار تبلیغ دین قدم بردارند.

مدیرکل تبلیغات اسلام کردستان یادآور شد:  همه فعالان سازمان تبلیغات اسلامی در سطح استان شور و نشاط ستودنی در این ایام برای رساندن پیام نهضت اسلامی به آحاد جامعه داشتند و توفیق حاصل شد تا در شهرهای استان در روزهای اخیرمقدمات و وظایفی به انجام برسانند که زیارت خانواده شهدای تبلیغ و گرامیداشت یاد و خاطره این شهدای گرانقدر از این اقدامات بود که انجام شد.

حجت‌الاسلام رازیانی تصریح کرد: دیدار با خانواده پیشکسوتانی که سی سال عمر خود را برای تبلیغ دین در سازمان زحمت کشیدند و اکنون در میان ما نیستند، تجلیل از ۳۵ نفر از علما و پیشکسوتان عرصه دین، تقدیر از مجاهدت پیشکسوتان کاتب عرصه دین نیز از دیگر برنامه‌هایی بود که به مناسبت سالروز تاسیس سازمان انجام شد.

 در این مراسم علاوه بر تجلیل از 29 فعال عرصه دین، سرود سلام فرمانده توسط دانش‌آموزان همخوانی شد.

تدوین عهدنامه‌ برای تجدید بیعت با امام راحل و مقام معظم رهبری و امضای آن توسط حاضرین در همایش، از دیگر برنامه‌های حاشیه این مراسم بود.

 

ارسال نظر
پربازدیدترین مطالب
آخرین اخبار
پرطرفدار