کد خبر: ۳۶۷۲

نشست خبری مدیرکل تبلیغات اسلامی بوشهر برگزار شد

به مناسبت فرا رسیدن سالروز تأسیس سازمان تبلیغات اسلامی، نشست خبری مدیرکل تبلیغات اسلامی بوشهر با اصحاب رسانه برگزار شد.
۰۴ تير ۱۴۰۱ - ۱۷:۲۷

به گزارش روابط عمومی اداره کل تبلیغات اسلامی بوشهر، حجت‌الاسلام محمدرضا طاهری در آستانه فرا رسیدن اول تیرماه، سالروز تأسیس سازمان تبلیغات اسلامی در نشستی با اصحاب رسانه به تشریح فعالیت‌ها و برنامه‌های اداره کل پرداخت.

مدیرکل تبلیغات اسلامی بوشهر 31 خرداد 1401 ضمن تبیین سیاست‌های تبلیغات اسلامی استان، رسالت رسانه‌ها را در انعکاس و انتشار فعالیت‌های حوزه دین مؤثر و ارزشنمد عنوان کرد.

وی در بخشی از سخنان خود به تشریح برنامه‌های تبلیغات اسلامی استان در حوزه‌ فعالیت‌های قرآنی، تدوین سند جامع مساجد، برنامه‌ریزی در جهت توانمندسازی روحانیون و سایر اقشار تأثیرگذار و ستاد نهضت پیشرفت بانوان پرداخت.

در بخش دیگری از این مراسم، خبرنگاران شرکت‌کننده در نشست، به طرح سئوالات مورد نظر خود پرداختند که با پاسخ‌های حجت‌الاسلام طاهری همراه شد.

مقصود غلامی، کارشناس روابط عمومی اداره کل تبلیغات اسلامی بوشهر در ابتدای این نشست، ضمن تقدیر از حضور اهالی رسانه استان در این نشست خبری اظهار داشت: تعامل سازنده و مستمر با رسانه‌ها در راستای انتشار عملکرد، رسالت و سیاست‌های تبلیغات اسلامی استان از مهمترین اهداف و برنامه‌های مجموعه تبلیغات اسلامی استان محسوب می‌شود.

ارسال نظر
پربازدیدترین مطالب
آخرین اخبار
پرطرفدار