کد خبر: ۳۶۸۷
مدیر خانه قرآن امام شاطبی مریوان:

10 کلاس دائمی قرآن کریم در خانه قرآن امام شاطبی مریوان دایر است

مدیر خانه قرآن امام شاطبی مریوان گفت: 10 کلاس دائمی قرآن کریم در خانه قرآن امام شاطبی این شهرستان دایر شده است.
۰۴ تير ۱۴۰۱ - ۱۷:۰۸

به گزارش روابط عمومی اداره‌کل تبلیغات اسلامی کردستان، محمد امین پیشکاری مدیرخانه قرآن امام شاطبی مریوان در بازدید رئیس اداره تبلیغات اسلامی شهرستان مریوان از دارالقرآن امام شاطبی این شهر به ارائه گزارشی از فعالیت‌های دارالقرآن پرداخت و اظهار کرد: خانه قرآن امام شاطبی مریوان دارای ۱۰ کلاس دائمی درس زیر نظر ۷ نفر از مربیان توانمند است که بصورت شبانه روزی به آموزش روخوانی و روانخوانی و تجوید در حال فعالیت است.

 

پیشکاری افزود: این خانه قرآن در دو بخش خواهران و برادران به فعالیت مشغول است که ۱۵۷ نفر برادر و ۱۴۳ نفر خواهر به آموزش حضوری قرآن مشغولند.

 

حجت الاسلام حسن ورهرام رئیس اداره تبلیغات اسلامی مریوان نیز با تقدیر از مدیران و مربیان این خانه قرآن، از ارائه آموزش مدون و دارای برنامه به قرآن آموزان گفت: یکی از وظایف مدیران خانه‌های قرآنی ارائه گزارش منظم به اداره تبلیغات اسلامی است و همه خانه‌های قرآنی موظف به رعایت چارچوب وظایف خود هستند.

 

رئیس اداره تبلیغات اسلامی مریوان گفت: علاوه بر آموزش، باید قرآن‌آموزان را به سمت تدبر در قرآن کشاند تا علاوه برصحیح خوانی فهمی از آیات الهی نیز داشته باشند.

 

وی تذکرات لازم را در انتخاب محتوای آموزشی و نصب تابلوی خانه قرآن ارائه داد و اظهار امیدواری کرد در بازدید آتی این کاستی ها برطرف شود.

ارسال نظر
پربازدیدترین مطالب
آخرین اخبار
پرطرفدار