کد خبر: ۳۷۱۸
رئیس اداره تبلیغات اسلامی مریوان:

مهمترین وظیفه تبلیغات اسلامی فراهم کردن زمینه برای فعالیت گروههای تاثیر گذارفرهنگی است

رئیس اداره تبلیغات اسلامی شهرستان مریوان گفت: از مهمترین وظایف سازمان‌تبلیغات اسلامی فراهم کردن شرایط و زمینه‌های مناسب برای فعالیت افراد و گروههای تاثیرگذار فرهنگی و هنری و ارائه تسهیلات و امکانات لازم برای عرضه آثار آنان در راستای گسترش تبلیغات اسلامی است.
۰۴ تير ۱۴۰۱ - ۱۳:۰۳

به گزارش روابط عمومی اداره کل تبلیغات اسلامی کردستان؛ حجت الاسلام ورهرام رئیس اداره تبلیغات شهرستان مریوان در سخنرانی پیش از خطبه‌های نمازجمعه این هفته شهرستان ضمن تبریک هفته تبلیغ و اطلاع رسانی دینی با اشاره به اهمیت تبلیغ گفت: مسئله تبلیغات به فرموده مقام معظم رهبری از مهمترین مسائل کشور بوده و امروزه بودجه تبلیغاتی در جهان، از بودجه تسلیحاتی و نظامی پیشی گرفته و جنگ نظامی، جای خود را به جنگ تبلیغی داده است و می توان گفت که تبلیغات، از سرمایه های عظیم قرن حاضر به شمار می آید.

 

وی افزود: نهاد ارزشمند سازمان تبلیغات اسلامی، با داشتن رسالت عظیمِ رساندن حقایق اسلام به دنیا و شناساندن آن به مردم، برای پرداختن به امر تبلیغات دینی تأسیس شد که کار سیاست‌گذاری، برنامه ریزی، هدایت، تأسیس مراکز اطلاع رسانی، اعزام مبلّغ، برای اشاعه فرهنگ اسلامی و... را بر عهده دارد و با پیام آزادی انسان ها، برپایی عدالت، صلح و آشتی به فعّالیت می پردازد.

 

حجت الاسلام ورهرام عنوان کرد: کمک و همکاری با سازمانها، دستگاهها و شرکت های مختلف دولتی و غیر دولتی ، به منظور گسترش و تداوم تبلیغات اسلامی و همچنین نظارت بر چاپ و نشر و قرآن کریم از دیگر وظایف این نهاد است.

 

وی در پایان گزارشی از عملکرد یک ساله اداره تبلیغات اسلامی شهرستان مریوان را برای نمازگزاران ارائه نمود.

ارسال نظر
پربازدیدترین مطالب
آخرین اخبار
پرطرفدار