کد خبر: ۳۷۹۱
به همت اداره تبلیغات اسلامی مریوان

برگزاری کارگاه پیشگیری اولیه اعتیاد

بمناسبت روز جهانی مبارزه با مواد مخدر، کارگاه‌های آموزشی پیشگیری از اعتیاد به مواد مخدر در محلات حاشیه شهر به همت اداره تبلیغات اسلامی مریوان برگزار شد.
۰۵ تير ۱۴۰۱ - ۱۴:۵۷

به گزارش روابط عمومی اداره کل تبلیغات اسلامی کردستان؛ حجت الاسلام ورهرام رئیس اداره تبلیغات اسلامی مریوان ضمن بیان این خبر اظهار داشت:کارگاه آموزشی پیشگیری از اعتیاد ویژه محلات حاشیه شهر در مسجد حضرت ایوب(ع) محله کوره موسوی  شهر مریوان با حضور فرزاد محمودی استاد کارگاه‌های آموزشی پیشگیری از اعتیاد به مواد مخدر برگزار شد.

در ادامه فرزاد محمودی مدرس دوره برگزاری کارگاه آموزشی ضمن تقدیر از اداره تبلیغات اسلامی مریوان در برگزاری این کارگاه گفت: با توجه به افزایش و تنوع مواد مخدر و در دسترس بودن آن در میان نوجوانان و جوانان بایستی ضرورت ارائه مباحث پیشگیری از اعتیاد در مدارس، خانواده و محیط‌های كاری و نیزمهارت‌های زندگی همچون قدرت تصمیم‌گیری، حل مسأله، نه گفتن، داشتن روابط مناسب با دیگران، مقابله با استرس به دانش‌آموزان و خانواده ها ارائه شود.

وی گفت: شرکت کنندگان در این کارگاه با مضرات و عوارض مصرف مواد مخدر ، راهبردهای پیشگیری اولیه از اعتیاد، مهارت‌های زندگی و سبک زندگی سالم آشنا شدند.

ارسال نظر
پربازدیدترین مطالب
آخرین اخبار
پرطرفدار